can92 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Hva skal du ha for det? Må være et bra tilbud i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Du får gjør det selv da gjør det ikke gratis 15 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Du får gjør det selv da gjør det ikke gratis 15 tusen hmm 15 000 er ikke dumt. Hvor lang tid tar det? leverer bilen, også kommer jeg å henter og da er den godkjent og alt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 godkjent nei er du gal hehe, bygger overalt sveiser inn forsterkninger og feste branketter i motorrommet Må ha den 1-2 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Pratet med bård men noen som vet hva det koster å forsikre en m3 med full bonus ? Jeg betaler 12000 i året med 60% bonus og 8000 kjørelengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 I mitt tilfelle kan du ikkje det. Min bil har 210kw i vognkort. Når gjensidige henter opp bil på skiltnr (noko du må oppgi) så vil dei få opp effekten og prisen blir sjølvsagt ikkje lik ein 140hk is bil.. Det går helt fint å forsikre som det bilen var orginalt...Har selv gjort det med en M3 som var godkjent ombygget med effekt stemplet i vognkort Bare lurer, kor var bilen forsikra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 er faktisk ikke så dyrt med full bonus, kommer på under 800 kr i mnd Må sjekke hvor mye fattern får først da.Men kan man velge eller ikke? Kan jeg velge om jeg skal forsikre som 318is eller M3 ? meld deg inn i bmw klubben og hør med Unison. de har avtale med klubben. Jeg fikk i hvertfall en veldig bra pris der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Dirtydicky: hvorfor blir den ikke godkjent ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Er det bmwccn.no du snakker om ? Må selv finne ei billigere forsikringsselskap, da Gjensidige har blitt noe dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Dirtydicky: hvorfor blir den ikke godkjent ? Den kan bli godkjent, det er vel bare det at den prosessen må du ta deg av sjølv. Det er litt mikk-makk med søknad, fram og tilbake med papir, dokumentasjon, visning osv, og ikkje minst å forholde seg til biltilsynet. Men 15k for å bygge om bilen din er ein bra pris spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 I mitt tilfelle kan du ikkje det. Min bil har 210kw i vognkort. Når gjensidige henter opp bil på skiltnr (noko du må oppgi) så vil dei få opp effekten og prisen blir sjølvsagt ikkje lik ein 140hk is bil.. Det går helt fint å forsikre som det bilen var orginalt...Har selv gjort det med en M3 som var godkjent ombygget med effekt stemplet i vognkort Bare lurer, kor var bilen forsikra? Først i Gjensidige, deretter fikk jeg enda bedre tilbud fra IF, de ringte meg faktisk opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 er faktisk ikke så dyrt med full bonus, kommer på under 800 kr i mnd Må sjekke hvor mye fattern får først da.Men kan man velge eller ikke? Kan jeg velge om jeg skal forsikre som 318is eller M3 ? De fleste vil nok ikke la deg velge. Men herregud mann, ta deg en tlf til selskapene og hør selv da? her inne vil du bare få synsing da det ikke er noen som sitter som Assurandør og kan gi DEG et nøyaktig svar på et forum. Men under 800kr mnd faktisk for en E36 M3 3.2? Hvordan i allverden har du fått til det? Sjekka med meg selv nå, jeg har 75% bonus skadefritt, regna hos gjensidige på en 97 M3, 12000 i året, 4000 i egen andel, kom på 31 858 dvs 2655 kr mnd..... EDIT: Det jeg skjønte på det du sa var at DU har full bonus (og er født i 92?) og dermed betaler under 800 kr med bilen forsikret i ditt navn, eller snakker du om at FAREN din har full bonus og det er han som skal stå med bilen på seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Det jeg spør om her er folkets mening! Og ja 800 kr i mnd. Hvis du også hadde lest ordentlig så hadde du sett at det sto at jeg sjekka på faren min med full bonus. Ser ikke noe grunn til å ikke forsikre på navnet hans, da det blir 60-70 % billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 er faktisk ikke så dyrt med full bonus, kommer på under 800 kr i mnd Må sjekke hvor mye fattern får først da.Men kan man velge eller ikke? Kan jeg velge om jeg skal forsikre som 318is eller M3 ? Det der kan virke som om at det er DU som betaler 800 kr i mnd, men du må sjekke hvor mye faren din får i sammenligning. EDIT: Folkets mening om hva du får forsikre bilen som? Det blir jo som jeg sa, bare synsing. EDIT 2: Det står forresten ikke noe sted at du sjekka på faren din, det står "med full bonus er det ikke så ille"..... Bare for å være litt vanskelig her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 er faktisk ikke så dyrt med full bonus, kommer på under 800 kr i mnd Må sjekke hvor mye fattern får først da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå