SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Og hva mente du med den quoten der? Der står det jo det jeg sier, at du sier det kommer på under 800 kr mnd. men du må sjekke hvor mye faren din får først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Å herregud du må skaffe deg noe å gjøre! Det står at med full bonus koster det 800 kr!! Og siden jeg er usikker på hva faren min får i bonus må jeg sjekke opp det! Han får rundt 75-80% så det blir nok ikke mer en 1000 kr i mnd på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Å herregud du må skaffe deg noe å gjøre! Det står at med full bonus koster det 800 kr!! Og siden jeg er usikker på hva faren min får i bonus må jeg sjekke opp det! Han får rundt 75-80% så det blir nok ikke mer en 1000 kr i mnd på meg Du kan heller slutte å argumentere.. Hvor har du det fra at med full bonus koster det 800kr i mnd? Slikt avhenger veldig av hvor du bor, om du har egen garasje, om bilen har alarm osvosv.. Det stemmer jo bra det "SweetBMW" sa, slik oppfattet jeg også det du skreiv, så tror nok hele problemet ligger i dårlig formulering fra din side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Hvor jeg har det fra? Kanske fra www.gjensdige.no ? Kanskje du ikke visste det men de har sånne kalkulatorer der så du kan sjekke pris på forsikring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Ja det er jo der jeg regna på meg, og der jeg sa det jeg sa til deg? Du får ta en printscreen da og vise at du får det for 800 kr mnd? Haha faen detta er moro altså! Små gleder i hverdagen! Og hvis du slutter og argumentere med en slik tone, så er vi mye mer hyggelige også! <3 BTW: Eksos, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 jeg får ikke opp m3 engang på den kalkulatoren Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 må slå inn et M3 3.2 skiltnr Kim EDIT: Du Can92, btw, bonus er noe du opparbeider deg, ikke noe du får... just in case u didnt know Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Fikk 30 tusen på mitt navn, var jo faktisk ikke så ille! når jeg ringte inn sist var det 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Jeg og. 31 585 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Vet at bonus er noe man bygger opp, faren min har hatt forsikring der i over 20 år! Skal ta print screen og vise dere etterpå ikke noe problem. Det jeg ikke skjønner er hvorfor i all verden jeg skal si at det kom på 800 kr hvis det ikke gjorde det? Har ikke noe behov for å juge om det! Og hvis noen føler jeg har vært frekk i tonen, så beklager jeg det! Ikke menigen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Dette er for dere som ville ha printscreen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Pris på forsikring i faren din sitt navn det der vel? Med andre ord, ingen brukere under 24 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Pris på forsikring i faren din sitt navn det der vel?Med andre ord, ingen brukere under 24 år? riktig at det er faren min sitt navn, det har jeg alltid sagt og nei, er ikke huket av for "Alle brukere over 23 år" så dette er hva jeg ville betalt med og forsikret denne bilen på faren min og kjørt lovlig med 80% bonus da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Men det der er vel også en 3.0 M3 er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Men det der er vel også en 3.0 M3 er det ikke? Det vet jeg ikke! kunne ikke velge det. Eneste jeg kunne velge var M3. Skaff meg et 3.2 skiltnr så kan jeg sikkert sjekke det opp men hvis gjensidige går ut ifra 3.0l, Så skjønner jeg også at 3.2l kommer til å koste litt mer, men ikke så veldig mye mer vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå