Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
FTE: skal du ha en farge som ingen andre har må du slutte å grine og heller lage en farge selv neste gang i stede for å ta bmw sin original farge, brun farge har blitt virkeli inn i det siste og kommer til å bli flere og flere biler med denne fargen framover ;)

Brun er helt klart in om dagen ja. Jeg eier ikke denne fargen så alle kan bruke den selvfølgelig, har egentlig bare venta på det. Men er jo stas å ha bilen i en farge ingen andre har også, det hadde sikkert du skjønt om du hadde selv ;)

BMWBenny: Blir spennende å se hvordan denne blir når du blir ferdig ;) Ser du skal ha M-tech2 plast også, bruke vingen også eller?

Vingen er jo diskutert, men jeg liker den. Så ja, vinge blir det! Da skiller jeg meg hvertfall ifra deg der:)

Skrevet

Da har jeg pussa over alle delene med 1000 papir! Lakker'n Regna med han hadde tid til og ta'n i begynelsen av neste uke. Så da krysser vi fingrene for det ^^

Skrevet

Blir morro å sjå framgangen her! Forstår FTE ang fargevalget. Sjøl har eg valgt ein ganske så spesiell farge på min "M3", og hadde nokk ikkje likt om det kom fleire i gata med likeins, men er det denne fargen du vil ha, så må du ta den :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Delelageret, har litt og pusle med^^

nzuo3w0pzdtmj3o6e8ol.jpg

Da skal bilen hjem igjen for og montere resten, blir nok ikke noe flere bilder på litt da. Ser ikke noe bra ut med sånn halvferdig bil på stålhjul :P

xg3k6qrv873m7gakz9we.jpg

i9oxrae1o17ezsjbhiw0.jpg

Skrevet

blei sykt bra. GLEDER meg til og se bilen 100% ferdig. Og min forhåpentlig vis ikke alt for lenge etter :P

Men har du fortsatt deler fra den m3? som du ikke skal bruke på denne bilen.

Skrevet

Joakim: Er ikke mye igjen ifra M3'n egentlig, hva yenkte du på?:)

Øyvind: ja tror det blir bra. fått montert mye nå, gleder meg til og få bakfangern ifra lakk, senk og hjul! Rekker nok noen søndagsturer i år :D

Kjakan: Takker, ja. Brunt er i siget om dagen :D Marakeshbraun heter den, usikker på stavelsen dog :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...