bmwe_e36 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 du får prøve å ta patent på brun farge forøvrig blir det nuk en bra bil dette prosjektet her
BMWBenny Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 FTE: skal du ha en farge som ingen andre har må du slutte å grine og heller lage en farge selv neste gang i stede for å ta bmw sin original farge, brun farge har blitt virkeli inn i det siste og kommer til å bli flere og flere biler med denne fargen framover Brun er helt klart in om dagen ja. Jeg eier ikke denne fargen så alle kan bruke den selvfølgelig, har egentlig bare venta på det. Men er jo stas å ha bilen i en farge ingen andre har også, det hadde sikkert du skjønt om du hadde selv BMWBenny: Blir spennende å se hvordan denne blir når du blir ferdig Ser du skal ha M-tech2 plast også, bruke vingen også eller? Vingen er jo diskutert, men jeg liker den. Så ja, vinge blir det! Da skiller jeg meg hvertfall ifra deg der:)
BMWBenny Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Skrevet Mai 5, 2011 Da har jeg pussa over alle delene med 1000 papir! Lakker'n Regna med han hadde tid til og ta'n i begynelsen av neste uke. Så da krysser vi fingrene for det ^^
G-RACING Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Blir morro å sjå framgangen her! Forstår FTE ang fargevalget. Sjøl har eg valgt ein ganske så spesiell farge på min "M3", og hadde nokk ikkje likt om det kom fleire i gata med likeins, men er det denne fargen du vil ha, så må du ta den
BMWBenny Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 Da var bilen lakka, Alt så veldig bra ut!, så nå blir det spennende og begyne og montere alt sammen igjen!
Joakim e30 Skrevet Mai 16, 2011 Skrevet Mai 16, 2011 Gratis Bjørn Patrick snakka noe om og prøve felgene jeg har kjøpt på bilen din for og se om jeg MÅ valse like mye som deg eller ikke. går det fint eller?
BMWBenny Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Skrevet Mai 16, 2011 jaja, bare gi gass det! Har ikke senka bilen min enda da. Hvordan hjul prtater vi?
BMWBenny Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Skrevet Mai 20, 2011 Delelageret, har litt og pusle med^^ Da skal bilen hjem igjen for og montere resten, blir nok ikke noe flere bilder på litt da. Ser ikke noe bra ut med sånn halvferdig bil på stålhjul
Joakim e30 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 blei sykt bra. GLEDER meg til og se bilen 100% ferdig. Og min forhåpentlig vis ikke alt for lenge etter Men har du fortsatt deler fra den m3? som du ikke skal bruke på denne bilen.
Kjakan Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Ka brunfargen heiter da? Ej skal ha en som heite bahama beige på min E28. Kult me brunt Blir bra ditta her! stå på!
BMWBenny Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Skrevet Mai 27, 2011 Joakim: Er ikke mye igjen ifra M3'n egentlig, hva yenkte du på? Øyvind: ja tror det blir bra. fått montert mye nå, gleder meg til og få bakfangern ifra lakk, senk og hjul! Rekker nok noen søndagsturer i år Kjakan: Takker, ja. Brunt er i siget om dagen Marakeshbraun heter den, usikker på stavelsen dog
Joakim e30 Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 okei. Nei veit ikke helt jeg. fant tråden om m3'n her om dagen. og da så jeg du har engrunn solgt alt som er brukanes fra m3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå