BMWBenny Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 hehe, nei du får få fatt i noen andre tror jeg. Dissa gir jeg ikke slipp på
Thelax Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Da har jeg vært hos Fliid en tur. Hyggelig og hjelpsom type! Tok diagnose da bilen enda ikke går som den skal. Fikk opp Throttle position sensor. Dro hjem igjen og fikk tak i 2 andre TPS sensorer, i håp om og få ting på stell. Men desverre hjalp det ikke. null forskjell med begge to. Nulla feilkoder og fikk det opp igjen. Men fikk også opp ett par andre, Noen av dere som kanskje veit hva de betyr? [/quote Har samme feil på min med samme motor som du har. Finner heller ikke ut av det. Har du kommet noen vei?
BMWBenny Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Nei desverre. målte bensintrykket også før jeg parkerte. det var 3.5 bar. Og fungerte bra, også under kjøring.
BMWBenny Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Tomgangsmotor? Den er nok gåen ja, og blir nok bytta. Men den lager vel ikke så mye kvalme når den er defekt vel?
BMWBenny Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Har ikke gjort stort med den i vinter gitt! Men hvertfall stått tørt og fint da! Henta den her om dagen og ga den en vask. Gøy og prøve den igjen, hadde omtrent glemt hele bilen Men da er det jo morro når man tar det fram igjen:) Fikk litt tøff farge i solnedgangen^^
diohrvik Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Ser ut som RH ZW1.. noe sånt jeg tenkte på også
BMWBenny Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Ser ut som RH ZW1.. noe sånt jeg tenkte på også Usikker egentlig, står bare S1 i senteret, googler jeg dem kommer det bare opp noe tirestart greier... er spacere til felgene også. må brukes for at senteret på felgen skal passe...
diohrvik Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Da vet jeg åssn hjul det er;) kjøpt de nylig eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå