BMWBenny Skrevet April 20, 2012 Forfatter Skrevet April 20, 2012 kompis har hatt dem 1-2 år, bare byttelåner nå pene hjul!
BMWBenny Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Nye baklykter. da er det nye lykter rundt hele vogna:) Litt interiør bilder, har aldri fått lagt det ut før Kunne trengt noe farge de stolene, ellers er det bra:) Digger eksos stussen også er ifra Corvette. Store. runde, fine, og blanke:) Lufter faktisk interressen for salg nå. Etter jeg handla leilighet har det blitt mye mindre tid og penger til bil. Og er i grunn litt lei hele E30, kanskje lyst på noe heeeeelt annet for en stund. Har ikke sett stort mer på denna motor'n så bilen går fortsatt ikke som den skal, men fullt kjørbar! Bare svakere... pris: 99 000,- BUD/bytte. Det er under selvkost, koster cash og bygge bil når man vil ha det ordentlig! Jeg trenger ikke pengene, og har ikke dårlig tid så skambud er lite vits. Har rett og slett bare hatt alt for lav interesse for bil den siste tiden. Defor det luftes! Selvfølgelig bulk og rustfri tvers i mellom! Skilt kan hentes, venter bare til 1. juli pga halv årsavgift holder for meg
Joachim S Hamar Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 syntes det var mye penere med orginal lykter. men smaken er som baken. men ellers er bilen helt porr!!!
BMWBenny Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 syntes det var mye penere med orginal lykter. men smaken er som baken. men ellers er bilen helt porr!!! Tenkte meg det ville bli forskjellige meninger her:) Har de gamle, men jeg er veldig fornøyd så dem blir på ja!
M3 Yngve Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Kjørte du med prøveskilter i Sandefjord på 17 mai ?
dreaz Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 kjempekul prosjekt! Ser fram til resultate FTE: skal du ha en farge som ingen andre har må du slutte å grine og heller lage en farge selv neste gang i stede for å ta bmw sin original farge, brun farge har blitt virkeli inn i det siste og kommer til å bli flere og flere biler med denne fargen framover Så biilde av en ny VAG SUV i avisa idag. Også med en brunaktig farge. Volvo og Kia har også lignende farger. Er nok på vei inn ja:) Jeg jobber for Opel (+Bmw import og da) Mahogny er siste mote der i år og;)
Raastad Skrevet Juni 14, 2012 Skrevet Juni 14, 2012 den bilen skal ikke selges før jeg har fått den til å gå som den skal=)
BMWBenny Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 Ja, jeg forventer at du tar i ett tak her
bmwmaxi Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 Har dere begge satt motorn i E30. Har dere koblet til spidometer singnalet. Har ofte fått opp samme feil(trotelpos.) når spido signal mangler på grunn av defekt abs sensor.
BMWBenny Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Skrevet Juni 30, 2012 har hørt om dette her ja, høres jo litt fjernt ut med abs sensor og det der. men er kanskje noe i det? tok diagnose med skikkelig utstyr i fjor. da fikk opp speed sensor ja. trodde bare dette var til cruise control eller no... Men det er nok ikke koblet opp, noen ide på hvordan man får orden på det? får er neppe noe galt med TPS. prøvd 3 forskjellige. Rare er at det er 0 forskjellom jeg kobler av tps. normalt vil det vel bli litt forskjell?
BjornKarlqvist Skrevet Juli 13, 2012 Skrevet Juli 13, 2012 Tjena! De va jag som du å erik va hemma hos.."bmw 2002 turbo".. jag åkte med i din bil i KODAL! Fick du löst felet med motorn? kjekka du veivgiveren? mvh Björn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå