SSM Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Det viser jo bare hvor lite folk som ikke har den interessen bryr seg eller vet om bil hobbyen, og hvor forskjellig interesse den bil interesserte har. Det er sikker kjempe greie for noen å kjøre ut i skauen viss dem har penger til å kjøre opp et sett med dekk på en times tid med "råning". I dag har jeg vert å "rånt" med min bil og snakka med kompisser, men var litt kjedelig i dag for det var lite folk i sentrum. Holdt på å få bilen knust alikevel. Kom ei jævla russekjerring i en russebil hoppende ut i rundkjøringa når jeg var på vei rundt, måtte ta en ekstra runde for å unngå kolisjon. Så stakk de å gjemte seg... Skal nok finne ut hvem det var. Hu såg ikke til venstre en eneste gang, bare følte på de to bilene som låg forran henne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Det blir jo akkurat som at alle som lager bråk på byen blir innestengt når det er party.. Hvem vil nå det? Og hvorfor i helvette trur dem at blir mindre bråk og sende oss til skøgs helt alene, hvor mange er det da som blir rundjult i trynet av andre drita fulle idioter og hærverk ikke minst!!! som kanskje da blir med ut i skogen, DETTE ER IKKE FEAR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå