Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Har hatt denne bilen siden september 2010, men syntes den fortjener en egen tråd her inne. Kjøpt av Bele-Bmw her på forumet. Bilen er en 94`520i. Liten motor, men god til daglidags. Komplett svart M5 skinninteriør med el.stoler, vinduer og takluke. Diverse M5 utvendig og AC-Schnitzer frontleppe. Siden har jeg kjøpt bredfront og rondell 8,5 & 10 18" til den. Skiftet også alle slitedeler i forstilling og en del andre slitedeler, montert 3.15utv LSD diff til vinterføret. Beste bruksbilen jeg har hatt på både vinterføre og sommerføre. Slik så den ut da jeg kjøpte bilen. Syntes den var så og si "ferdig" da jeg kjøpte den, men ville gjøre et par oppgraderinger med tiden selv. Så nå ser den slik ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Flott bil denne ja! Ikke mye å klage på her akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det øverste bilde ditt var skrivebordsbilde mitt i ca 5 måneder Veldig fin bil Bredfornten og Rondellene var prikken over ien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Svært pent!! Er vel oppskrifta på hvordan en E34 skal se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Hehe, artig å høre. De 3 første bildene har Bele-Bmw tatt selv. Synes ikke det skal mye til for å få en E34 kul, men det lille ekstra løfter den opp noen hakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 se der ja,mye bedre med rondell hjula:D litt usikker på bredfronten da,men hvordan gikk det med fargen,ble d matchende? mvh Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 se der ja,mye bedre med rondell hjula:Dlitt usikker på bredfronten da,men hvordan gikk det med fargen,ble d matchende? mvh Andreas Det ble godt nok Andreas. Bredfront er smak og begag, hehe. Hvordan ligger du an med E30n nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 hadde oppstart i helga som var,har lagt ut film fra litt prøvekjøring idag viewtopic.php?f=6&t=189243 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Fett! Den var rimelig sprek den! Blir litt røyk her og dagen også gitt. http://s144.photobucket.com/albums/r184 ... 4&newest=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 d var laaangt,tror jeg må ut å øve litt til,så jeg å tør noe tilsvarende:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Heheh, bare så sette god-vilja til det vettu. Disse maskineriene er god for MASSE morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 gleder meg til å bli vant til bilen,tror den har potensiale:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Det tar ikke lang tid det, så ut som du hadde kontroll på filmen allerede. Den har potensiale så det holder, hehe. Hvilken diff bruker du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 kontroll å kontroll fru blom,bra d ikke var filma inni cokpitn tror jeg:p bruker komplett bakstilling fra 325ix,25% brems,skulle vel egentlig hatt 40% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Fint at E34'n fikk seg tråd da! Det syns jeg den fortjente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå