Glenglen Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Velkommen til BMW'n min! Etter mye om og men så ble det cab på meg, men tanken var å få seg e30. Siden det ikke var å oppdrive en e30 cab til "normal pris" i mine øyne selfølgelig så falt jeg for en e36 cab istede Importert fra Tyskland i 24-02-2004 og jeg fikk den av et eldre ektepar fra Sandefjord. Ikke veldig godt tatt vare på lakkmessig, men strøkne kanaler, skjermer og andre rust plasser. Litt om bilen: -BMW 318i CAB -1994 mod -85 kW / 114 HK -155.000km -Mauritsius Blau -Shadowline -El cab -El vinduer -El speil -Hvite blink rundt om -Rondell 0072 17" Ting som er gjort: -M tech front -M sideskjørt -M defuser -Bilstein coiloverkit -LaminX gul i park glass og tåkelys -Lakkerte felger med nye dekk -Fullt skinn interiør fra m3 -Detailet av Kny + små div 2012 sessong: Bilder av bilen som jeg hentet den Litt inni bilen også: Orginal første post! Da er det ENDELIG handlet inn ny BMW som kommer kaaanskje til helgen Bilen er ganske pen men har et par små feil som fikses fortløpende når jeg får den Dette er en bruktbil Immens kan dere se på hva jeg har rullet med siden jeg solgte E46'n... /emocut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Bout' time! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Da er bilen kommet i hus liten teaser til Kny og jeg skal shine i helgen, kommer flere bilder etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Grattis med ny bil! Må legge ut mer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Litt mer info takk?! Montrealblau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Denne kan blir bra, Glen Skal vel kanskje ikke røpe hva det er for noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Hehe nei ikke gjør det helt enda Liten teaser til før jeg og kny går igang med detailing i morgen Fått lagt om til sommerhjul, Rondell av noe slag, noen som kan fortelle meg hvilken type det er?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B-M-W-E-3-4 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Er vel ikke e36 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Er vel en E36 coupe/cab pre-face Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Rondell 72 http://www.google.no/search?tbm=isch&hl ... =&aql=&oq= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Takk StigJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Da er jeg og Kny ( mest Kny ) igang med polering! Ny tease: mauritius blau! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doff.E46 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Detta blir knall bra glen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå