Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Grattis med ett fint eksemplar av en e36 cab! :) vi må få tatt noen bilder sammen en dag syns jeg :P så ser din ihvertfall strøken ut:)

Tusen takk! Ja må bare få ordnet et par mods først :) bla senk, mtech :mrgreen:

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nakkestøtter og windshot stemmer jeg for, la ved et bilde av gamle caben jeg hadde med dette..

3kkpzhf5uqxbvu7ry1qf.jpg

Ser bra ut detta ja :D

Men ganske sikker på at jeg ikke har fester til nakkestøtter bak.. hva må moddes?

Skrevet

Da har jeg bestillt et par små ting fra GS :)

topdekselpakning

termostat

termostathus pakninger

///M-defuser

Senkefjører

får håpe det kommer før helgen :)

Er også på jakt etter Mtech front og sideskjørt! rop ut hvis du har :)

Skrevet

Tønsberg is the shit <3 Delene dine kommer nok rett rundt hjørnet nå! Jeg har venta snart 2 uker på bilpleieprodukter fra scandicshine, småfrustrert :P

Har abstinenser selv av en eller annen grunn, lyst til å kose på bil jeg også!

Skrevet

Så ut som en fin cab :D Ligner på min, sånn den så ut når jeg kjøpte den. Men ikke kjøp nakkestøtter bak. Ser mye cleanere ut uten :wink: Si ifra hvis du vil bytte frontlykter med meg :P Blir bra når du får litt senk!

Skrevet
Så ut som en fin cab :D Ligner på min, sånn den så ut når jeg kjøpte den. Men ikke kjøp nakkestøtter bak. Ser mye cleanere ut uten :wink: Si ifra hvis du vil bytte frontlykter med meg :P Blir bra når du får litt senk!

Hehe beholder nok de lyktene selv :) blir gul LaminX på innerste glassene og tåkelysa.

Kommer mtech rundt hele og senk veldig snart ;)

Skrevet

Denna så bra ut. Vet ikke om det bare er jeg som hoppet over det eller ikke men er det en 318 eller 320 ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...