Glenglen Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Grattis med ett fint eksemplar av en e36 cab! vi må få tatt noen bilder sammen en dag syns jeg så ser din ihvertfall strøken ut:) Tusen takk! Ja må bare få ordnet et par mods først bla senk, mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Fikk en hyggelig overraskelse fra broren min idag skilt til gårdsplassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Hehe.. VIKTIG! Har et sånt liggende selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Glenn! Gratulerer med cab, deilig nå som varmen har kommet tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Nakkestøtter og windshot stemmer jeg for, la ved et bilde av gamle caben jeg hadde med dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Glenn! Gratulerer med cab, deilig nå som varmen har kommet tenker jeg Takk takk ja taket er nede hver dag nå som det er sol å greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Nakkestøtter og windshot stemmer jeg for, la ved et bilde av gamle caben jeg hadde med dette.. Ser bra ut detta ja Men ganske sikker på at jeg ikke har fester til nakkestøtter bak.. hva må moddes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Mener jeg har lest at det er lagt opp til det på alle E36 cab bakseter, men det får noen andre bekrefte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Da har jeg bestillt et par små ting fra GS topdekselpakning termostat termostathus pakninger ///M-defuser Senkefjører får håpe det kommer før helgen Er også på jakt etter Mtech front og sideskjørt! rop ut hvis du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 They rollin'.. They hatin'.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Sommer i Tønsberg! aldrig feil Venter fortsatt på deler fra GS.. får abstinenser av å ikke få gjort stort hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Tønsberg is the shit <3 Delene dine kommer nok rett rundt hjørnet nå! Jeg har venta snart 2 uker på bilpleieprodukter fra scandicshine, småfrustrert Har abstinenser selv av en eller annen grunn, lyst til å kose på bil jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Så ut som en fin cab Ligner på min, sånn den så ut når jeg kjøpte den. Men ikke kjøp nakkestøtter bak. Ser mye cleanere ut uten Si ifra hvis du vil bytte frontlykter med meg Blir bra når du får litt senk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2011 Så ut som en fin cab Ligner på min, sånn den så ut når jeg kjøpte den. Men ikke kjøp nakkestøtter bak. Ser mye cleanere ut uten Si ifra hvis du vil bytte frontlykter med meg Blir bra når du får litt senk! Hehe beholder nok de lyktene selv blir gul LaminX på innerste glassene og tåkelysa. Kommer mtech rundt hele og senk veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Denna så bra ut. Vet ikke om det bare er jeg som hoppet over det eller ikke men er det en 318 eller 320 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå