Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 914
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skal du ha org bakfanger eller setter du inn m-tech difusor i org fanger?

skulla hatt m3 speil og nå i samme slengen ;)

Skrevet
Han har org. fanger med M-diffusor allerede ;)

Stemmer :) en av de første modsa jeg gjorde på bilen. orginal defusern var kutta opp og fiksa for å kunne bruke det avtagbare hengerfeste. forrige eier var et eldre par som bare hadde cab'r :lol:

Jeg reiv av feste med engang og da så det ganske dritt ut. rett på GS og handle 8)

Skrevet

ok :D ser så mye bedre ut en org e36 bakfanger :)

har du en slik windshot? lurer på og kjøpe meg en men vet ikke hvor man får di billigst.. ser di har på koed til ca 2800kr..

Skrevet

Det burde du handle på ebay! Det er en der fra tyskland som tar inn brukte, pusser de opp, og selger de til en billig penge. De ser helt nye ut! Jeg handla hos han før, og er stor fornøyd ;)

Skrevet

Syns det ser litt jalla ut med kopideffusor på org bakfanger jeg da, men ;) Hadde det på 318is'en før jeg handla M-tech fanger. Du finner sikkert en pent brukt fanger tilsalgs, med litt flaks har den riktig lakk også ;)

Skrevet

Jeg hadde m-tech diffusor i min orginale fanger også, endte med å kjøpe meg orginal m-tech bakfanger. Ser mye bedre ut enn den diffusoren man setter inn.

Skrevet
Jeg hadde m-tech diffusor i min orginale fanger også, endte med å kjøpe meg orginal m-tech bakfanger. Ser mye bedre ut enn den diffusoren man setter inn.

Den originale M-diffusoren skal egentlig ikke passe på standardfangeren, kanskje med kraftig modifikasjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...