Glenglen Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Ja da har jeg fått pris av Hesby bil lakkering og delene mine ble liggende igjen der. får de tilbake neste uke en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Det blir godt for bilen det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Hvor mye må du ut med for lakkering da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Hvor mye må du ut med for lakkering da? for alt så fikk jeg en samlet pris på 6000,- fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 skal du ha org bakfanger eller setter du inn m-tech difusor i org fanger? skulla hatt m3 speil og nå i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Han har org. fanger med M-diffusor allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 Han har org. fanger med M-diffusor allerede Stemmer en av de første modsa jeg gjorde på bilen. orginal defusern var kutta opp og fiksa for å kunne bruke det avtagbare hengerfeste. forrige eier var et eldre par som bare hadde cab'r Jeg reiv av feste med engang og da så det ganske dritt ut. rett på GS og handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 ok ser så mye bedre ut en org e36 bakfanger har du en slik windshot? lurer på og kjøpe meg en men vet ikke hvor man får di billigst.. ser di har på koed til ca 2800kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Det burde du handle på ebay! Det er en der fra tyskland som tar inn brukte, pusser de opp, og selger de til en billig penge. De ser helt nye ut! Jeg handla hos han før, og er stor fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 du har vel ikke en link til han? tysk ebay er ikke så enkelt og finne frem på synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2012 du har vel ikke en link til han? tysk ebay er ikke så enkelt og finne frem på synes jeg +1! tar gjerne den linken jeg å. har ikke windshot jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Det er en del år siden jeg kjøpte den, men jeg fant han igjen Han holder heldigvis på med det fortsatt. http://www.ebay.com/itm/BMW-Genuine-Win ... 19cd93cac8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Syns det ser litt jalla ut med kopideffusor på org bakfanger jeg da, men Hadde det på 318is'en før jeg handla M-tech fanger. Du finner sikkert en pent brukt fanger tilsalgs, med litt flaks har den riktig lakk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Jeg hadde m-tech diffusor i min orginale fanger også, endte med å kjøpe meg orginal m-tech bakfanger. Ser mye bedre ut enn den diffusoren man setter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2012 Share Skrevet Februar 18, 2012 Jeg hadde m-tech diffusor i min orginale fanger også, endte med å kjøpe meg orginal m-tech bakfanger. Ser mye bedre ut enn den diffusoren man setter inn. Den originale M-diffusoren skal egentlig ikke passe på standardfangeren, kanskje med kraftig modifikasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå