///Kristian Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Blir veldig bra. Gleder meg til å se updaten her i morra (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Ok her er litt mere Skal ta showbilder senere idag, men en liten update til på morrakvisten! Det hele startet da kny kom rullende i sin 110% strøkne 320d coupe! her er den faktisk full av pollen og støv etter 1t tur fra oslo til tønsberg Vi vasket bilen godt, rullet den inn i garasjen og kjørte igang prosessen. Clay, maskering, polering, cleaner fluid og til slutt kny's swizzwax! <3 Sparer full "detailing" post for kny i denna tråden siden han har tatt masse pics med speilrefleks Jaggu stakk ikke 2 av Tønsberg's store sønner innom også! ///Kristian og Doff.E46 her sammen med kny, akkurat sett på beading effekten på coupen'n til kny Fortsatt god helg alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 ser bra ut:D men må le litt av at en av vennene dine har hånda i lomma og drikker bare, minte meg om en ting jeg så her om dagen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Her er et par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selia Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Gratulerer med ny bil ! Her må jeg følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Grattis med ny bil! Denne så pen ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Er potensiale i denna ja kommer et par mods ganske fortgående fremover nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Bilen til Glenn var VANSKELIG å fjerne riper på hadde dessverre ikke nok tid til å korrigere bilen, så det ble med litt fjerning av swirls bare. Men virket som Glenn var fornøyd Får ta en skikkelig korrigering i sommer på den en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Det ble en ganske så annen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Ja, men satt fortsatt en del riper igjen, brukte litt lenger tid på ene forskjermen for å se, den ble helt strøken igjen. Men skulle jeg gjort det over hele bilen måtte jeg nok satt av 2-3 dager og hatt en litt kraftigere roterende maskin Glenn sin roterende maskin sleit litt med litt press og min DA maskin jobbet for sakte, hehe. Denne bilen kommer til å bli utrolig rå når han får på senk, nye dekk og M-optikk Gleder meg til å følge med (ikke øyelokk plzplzplz ) Legger ut noen bilder jeg tok dagen etter poleringa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Denne så skikkelig pen ut ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Fin bil,men denne trenger nakkestøtter bak å en windshot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Grattis med ett fint eksemplar av en e36 cab! vi må få tatt noen bilder sammen en dag syns jeg så ser din ihvertfall strøken ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Denne så skikkelig pen ut ja! Tusen takk ble mange timer med shining for å få den blank hvertfall kny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Fin bil,men denne trenger nakkestøtter bak å en windshot! enig og uenig på den der Liker de rette linjene i cab'n uten alt utstyret, men er jo pent med å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå