Glenglen Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2012 Idag var Kny på forumet på besøk og renset teppet i bilen min så nå bare venter jeg på at det skal tørke opp, så smetter vi de nye skinnstolene inn forran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 28, 2012 Share Skrevet Januar 28, 2012 Skulle tatt turen innom jeg og da, siden jeg kjørte forbi TBG Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2012 Skulle tatt turen innom jeg og da, siden jeg kjørte forbi TBG Ser bra ut Ja er jo bare å slå på tråden det Idag gikk framstolene inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Januar 30, 2012 Share Skrevet Januar 30, 2012 Ser så bra ut detta nå Glenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2012 Har fortsatt et par sport stoff stoler til salgs hvis noen er interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 Stilig glenn! Gleder meg til å se hvordan den er når du blir ferdig med den! Cab er feil i hvert fall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 dette blir bra gleder meg til og ta ut caben min snart jeg og. ser du skal ha slik gul film på lyktene som meg, men er di ferdig kuttede bøyd slik glasset er bøyd, eller må du bøye di selv med og varme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Stilig glenn! Gleder meg til å se hvordan den er når du blir ferdig med den! Cab er feil i hvert fall! Regner med at det skal være "...cab er IKKE feil i hvertfall!" ?? Dette blir bra Glenn. Gleder meg virkelig til å se denne klar til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 dette blir bra gleder meg til og ta ut caben min snart jeg og. ser du skal ha slik gul film på lyktene som meg, men er di ferdig kuttede bøyd slik glasset er bøyd, eller må du bøye di selv med og varme? Den filmen jeg har lagt på ( LaminX ) er akkurat som veeeldig tykk solfilm, la den på vasket glass som et klistremerke uten noe vann eller såpe. var bare noe små justeringer med tapetkniv, men er veldig fornøyd Er forferdelig å måtte ratte rundt i en golf3 stv når man har en bimmer cab i garasjen ja. blir godt å få den ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Stilig glenn! Gleder meg til å se hvordan den er når du blir ferdig med den! Cab er feil i hvert fall! Regner med at det skal være "...cab er IKKE feil i hvertfall!" ?? Dette blir bra Glenn. Gleder meg virkelig til å se denne klar til sommeren Ja håper det er en liten skrivefeil der jeg er utrolig fornøyd med å ha cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Skal til Hesby / Kilen billakkering i morgen å få en pris på pakkelakkering. -Grillramme -Frontfanger -Sideskjørter -4 felger Håper på en litt hyggelig pris, hvis ikke så får vi grave litt dypere i lomma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Tipper rundt 7000,- Det billigste lakkfirma her i området skal ha 6000,- for å lakkere frontfanger og bakfangeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Tipper rundt 7000,- Det billigste lakkfirma her i området skal ha 6000,- for å lakkere frontfanger og bakfangeren min. Trur faktisk det blir mer, de skal ha mellom 500-1000 per felg. kommer ann på hvor mye de må fikse på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Stilig glenn! Gleder meg til å se hvordan den er når du blir ferdig med den! Cab er feil i hvert fall! Regner med at det skal være "...cab er IKKE feil i hvertfall!" ?? Dette blir bra Glenn. Gleder meg virkelig til å se denne klar til sommeren Ja håper det er en liten skrivefeil der jeg er utrolig fornøyd med å ha cab Haha! Er det mulig, "..cab er IKKE feil" mente jeg selvfølgelig.. Sorry!! Lakkering er ikke billig, men lønner seg nok å ta mest mulig på en gang når først sprøyta er i gang. Skal du ha grillramme i matt, blank eller i bilens farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 Den skal selfølgelig i bilens farge tenker du på grillen så skal den være sort matt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå