Erik89 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Her viewtopic.php?f=9&t=219070 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 GS BILDELER! Y U NO SEND RIKTIG DELER!!! Fått feil senk? :/ Fikk en annen pakke med litt div smådeler klipps osv.. klarte å selfølgelig å komme noe feil Lurt på å bare trekke tilbake bestillingen på senk og kjøpe meg coilovers hva trur folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Go 4 it hør med rbtuning.no, bra priser og service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Go 4 it hør med rbtuning.no, bra priser og service hva slag har du og hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Denna var jo ikke dum http://rbtuning.no/new/index.php?route= ... uct_id=520 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 jeg har 9.2 settet, bra service fra remi, det er egentlig ikke med spray for og smøre gjengene på 9.1 og 9.2 settene men han sendte med dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Ta en titt hos parts and retards også, mens du først er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Jon: Fornøyd med det? Tipper jeg går for det selv i sommer, eventuelt 9.3. Hører lite om det, men skal visstnok være like bra som de aller største, bilstein og co. så om noen år tipper en del som har peiling at dette kommer til å være like velkjent merke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 jeg har ikke montert mitt enda, men det ser veldig bra ut. men jeg hadde lowtech senkefjærer med bilstein sprint dempere på min gammle 525 (e34) og det fungerte veldig fint på dette justerbare kan du velge mellom 9.1 9.2 9.2 race 9.3 og 9.3 race, men jeg tror ikke remi har race versonene i nettbutikken sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2012 Pratet med GS idag og fikk ordnet en deal siden de ikke klarer å levere senkesettet jeg hadde bestillt. Så nå blir det Bilstein coilovers istede veldig fornøyd og skal hente det i Oslo til uka. Har også endel deler liggende som skulle brukes sammen med det nye senkesettet, men dette trenger jeg jo ikke lenger og fikk lov til å returnere alt sammen og få igjen pengene Neste helg er bilen på bakken og kjørbar! bilde av coiloversene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Mars 2, 2012 Share Skrevet Mars 2, 2012 jon liker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 jon liker dette Det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Fått GT splitterne fra Parts & Retards idag, så må løpe ned i garasjen å prøve de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Fått GT splitterne fra Parts & Retards idag, så må løpe ned i garasjen å prøve de på Begynner å fleske seg til nå Ruller innom en tur en dag, er nødt til å ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2012 Fått GT splitterne fra Parts & Retards idag, så må løpe ned i garasjen å prøve de på Begynner å fleske seg til nå Ruller innom en tur en dag, er nødt til å ta en titt Bare å si ifra det, så tar vi en bimmer prat i garasjen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå