Glenglen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 ja er fra kat'n og ut bak joa er sikkert grei pris, men kanskje lommeboka er ikke enig haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Nå får jeg ikke gjort noe som helst med bilen før eksosen ankommer i posten. Har ikke høy nok jekk får å få den ned fra bukkene engang (lånte jekk av en kamerat som ikke er i Tønsberg før til torsdag igjen..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Sånn det skal være forresten, har du bytta emblemene dine? evt vet du prisen på de? På panseret og den lille på bagasjelokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Sånn det skal være forresten, har du bytta emblemene dine? evt vet du prisen på de? På panseret og den lille på bagasjelokket Jepp handlet nytt fra GS orginal emblemer, er ca 600,- for begge ink frakt vell. handlet nye til felgene fra Koed, ikkeno billigere de heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Gah, var da veldig og da:P Prøvde å finne de på gs sin nettbutikk, men de "fantes ikke" til bilen min..derfor jeg spurte deg Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Bare å ringe inn det, så ordner nok de opp "din pakke fra koed.no er på vei" wuhu, eksos i posten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Slik ser det ut under bilen min, eksos på vei i posten men nå er jeg faen me usikker på om det kommer i tide gamle eksosen og potta som ikke skal brukes. også må jeg skryte på meg avtagbart hengerfeste xD skulle bare hatt en høytrykkspyler å få gjort rent skikkelig.. eneste problemet er at den står inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Starta opp uten eksos? ;D haha, det var ganske artig å kjøre uten. Hørte jeg var på vei lenge før jeg var i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Starta opp uten eksos? ;D haha, det var ganske artig å kjøre uten. Hørte jeg var på vei lenge før jeg var i nærheten Hehe har ikke startet den uten enda, men ser veldig ut som jeg må det til søndag.. Ser dårlig ut for pakka i posten med eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Siste status: Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 13.04.2012 08:36, 0024 OSLO Endelig en sporing! har stått at det kun er mottat melding om pakke til nå kanskje jeg rekker å få den før treff alikevell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Mye tøffere uten eksos da. Få litt grom firer-lyd på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 haha ja 4'r gromlyd må du lete lenge etter i min bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Ble rastløs og stakk på posten for å høre om det var noe på vei, joda var på vei men kommer ikke før på mandag eller tirsdag hurra jeg får stille med bråkete cab på treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Hvorfor ikke bare montere Supersprint-potta? Syns den er fin jeg. Hvertfall bedre enn ingen potte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 14, 2012 Forfatter Share Skrevet April 14, 2012 Hvorfor ikke bare montere Supersprint-potta? Syns den er fin jeg. Hvertfall bedre enn ingen potte Må sveises med tanke på at jeg får det andre til mandag eller tirsdag så er det mye jobb for ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå