Pekka Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Interessant diskusjon, ledet meg til et lite søk og følgende informasjon for min bil: Typschlüssel: 3921 Katalysator: ohne Sichtschutz: nein Lenkung: links Getriebe: automatisch Baureihe: E12 Ausführung: Europa Bezeichnung: 528 Motor: M30 Karosserie: Limousine Produktionjahr: 04/1976 Herfra: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html BMW Typenschlüssel - 3921 Bauzeit 11/1974 - 08/1976 Modell 528 Baureihe E12 Karosserie Limousine Motor M30 Getriebe automatisch Lenkung links Katalysator ohne Region Europa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet Mai 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2011 Her er versjonene av venstrestyrte 528 med automat fra den tiden: 1974-11 - 1976-08 3921 528 Limousine M30 automatisch links Europa 1976-07 - 1977-08 3961 528 Limousine M30 automatisch links Europa http://www.bmwarchiv.de/e-code/e12.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Legger du ut flere bilder av den? Hvilken tilstand er interiøret i og ikke minst, hvilken farge? Rart at ingen biter på, 20k er ikke mye! Å få godkjent en E12 med 745 motor i dag er nok mer eller mindre umulig, så denne burde jo absolutt være verd noen kroner, med tanke på papirene og at det følger med motor osv.. Hadde det ikke vært for at du bodde så langt unna så hadde jeg kommet og tatt en kikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Legger du ut flere bilder av den?Hvilken tilstand er interiøret i og ikke minst, hvilken farge? Rart at ingen biter på, 20k er ikke mye! Å få godkjent en E12 med 745 motor i dag er nok mer eller mindre umulig, så denne burde jo absolutt være verd noen kroner, med tanke på papirene og at det følger med motor osv.. Hadde det ikke vært for at du bodde så langt unna så hadde jeg kommet og tatt en kikk. Takk for det Akkurat det med avstand er en utfordring for flere av dem som er interesserte. Interiøret er i blått stoff, baksetet og passasjersetet ser veldig bra ut mens førersetet er svært slitt. Sender bilder til dem som er interesserte, men kan vel laste opp noen her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Originalt ratt ligger i bagasjerommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34ose Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Hei! hvordan er det med rust på bilen? er lakken i ok stand? er det mye som må til for og få den kjørbar i allefall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Hei!hvordan er det med rust på bilen? er lakken i ok stand? er det mye som må til for og få den kjørbar i allefall? Hei, Sender deg en PM Mvh, Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esbos Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Hei!hvordan er det med rust på bilen? er lakken i ok stand? er det mye som må til for og få den kjørbar i allefall? Lurer litt på dette jeg også, virker som en fin bil med flotte papirer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pekka Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå