hakonsenjr Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 lurer litt på om jeg skulle kjøpe meg en bmw e28 =) men er det noe jeg burde passa på av rust osv.. motor og driv værk elektrisk som pleier å være feil ????... =) har ikke værdt så mye borti bmw. har bare hatt en 2002 og den hadde lett for og ruste husker jeg "/ Amarios reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Store Are Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Rust i demper tårn, og bak framhjul + dørståkker og jekkfester er vanlige plasser .Travers foringer er også en ting som man bør sjekke + Feil i instrument er også ganske vanli .Vanskli og få tak i e28 som det ikke er rust og mangler på ,er jo ikke så rart når man tenker på alder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakonsenjr Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 ja sant det er ikke så faig med litt feil osv bare det ikke blir for mye og at jeg er forberett på det =) tusen takk for svaret =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Rust i jekkfester, skjermer og kanaler(det vanlige) sjekk også gulv, dempertårn, bak tanklokk og rust i bagasjerom. Sjekk ut tikking og rakling fra motor rett og slett.. Hører lett hvordan motoren ikke skal gå. Slitt kam, oljeforbruk/vann, sjekk at det ikke er vann i olje, sjekk også fargen på kjølevannet. Prøvekjør på alle mulige måter, en E28 i god stand er TIGHT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå