steinar84 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=28249900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Ja hvis man ikke bor langt unna, eller man får skaffet billig frakt, så kan man vel tjene seg noen kroner her? Vet ikke helt hva slike ting ligger på i pris da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Vis du skal tjene på det, må du bo VELDIG nærme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Adressen er Kongshavn på Tromøy ser jeg, kult fordi jeg bor på Hisøy som er naboøya Førstemann!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Eg har også original frontfanger og sideskjørt liggende, men ingen som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Adressen er Kongshavn på Tromøy ser jeg, kult fordi jeg bor på Hisøy som er naboøya Førstemann!!! Jøss, så ikke på lokasjon jeg, men har ei tante på Tromøy (jonsvold), kanskje jeg burde be henne ta turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå