leif harald Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Hallo! Lurte på om det var interesse får eg komplett e46m3 karrosori, fangere, sjørter, dører, skjermer, panser, ruter, interiør, taktrekk, gulvtrekk +++ Eneste jeg skal bruke selv er motor, gir å understell. 30 000? Perfekt får de som skal bygge banebil, rally ellerno. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Dæven, dersom "bilen" er i god stand må dette være ett røverkjøp for de som har E46 med sekser motor! OPP MED DEG DIN STYGGE TRÅD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sector59 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Hvilken farge er det på lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Oi oi, det der burde jeg kjøpt! Forbasket at jeg holder på å bygge E36 M3 allerede :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Dette er ikke noe jeg har, men har planer om å handle snart. Så vis noen har spesielt ønske om farge, interiør osv kan jeg handle en med "rett" farge. Men om noen er intrisert i et karossori, så kjøper jeg hjem en bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Oi oi, det der burde jeg kjøpt! Forbasket at jeg holder på å bygge E36 M3 allerede :/ Bare å selge det, ingenting som er grommere en e46m3 karossori Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 eg er interisert..funnet bil du eventuelt skal kjøpe ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 eg er interisert..funnet bil du eventuelt skal kjøpe ?? Har et par i sikte ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwvel Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 eg er interisert..funnet bil du eventuelt skal kjøpe ?? Har et par i sikte ja ok, eg er interisert. berre send ein pm om du finner ein bil som blir aktuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå