alberto91 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Da har jeg gått til anskaffelse av en BMW E46 320D Det som er på bilen: - M-tech pakke - Ac-Schnitzer understell. - BBS lm 18'' replika Felger (selges!) - 17'' Ac Schnitzer vinter. Planer for bilen. - Ta technix justerbart senkesett - 19'' BBS LM felger med grått senter. - Kercher carbon frontleppe. - Lakkere opp Begge bakskjermer. - Foliere taket svart. - nytt førersete grunnet slitasje Det er bare å komme med forslag hva dere synes. er artig å høre hva andre folk synes også er bilder fra salgstråden. skal ta nye med BBS felgene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Gratulerer, Simen Liker planene dine, men hold den clean og dropp sort tak Ellers bør du oppgradere til BMWCCN-Skiltholdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 takk for det jørgen:) litt usikker på det med sort tak enda, vet ikke om det blir litt for mye..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Jeg synes det begynner å bli litt "ut", samt at siden bilen er en original M-tech, og alt annet er cleant på den, så vil det bli litt rart. Synes bilen er pen som den er, så med nytt interiør (sender deg PM med et til salgs om jeg finner det igjen) og 19" LM-reps så er du langt nærme målet spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Finfin sedan! Sort tak synes hvertfall jeg at er tøft på titansilber, hvis det er glossy og ikke matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Jeg synes det begynner å bli litt "ut", samt at siden bilen er en original M-tech, og alt annet er cleant på den, så vil det bli litt rart. Synes bilen er pen som den er, så med nytt interiør (sender deg PM med et til salgs om jeg finner det igjen) og 19" LM-reps så er du langt nærme målet spør du meg finner du linken til interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Nei, ser ut til at det er solgt.. Borte både fra Finn og Autodb..! Men er jo bare å følge med, evt google litt om noen har for salg/kan skaffe Er vel ikke umulig å oppdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Flott bil, gratulere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Flott bil, gratulere takktakk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Gratulerer med flott E46 Hadde hoppa over foliering av taket.. min mening Rå som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 blir lakkering av bakskjermer i slutten av mai nå tror jeg:) hvis noen har et justerbart senkesett å selge billig så må dere skrike ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alberto91 Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 her kommer en liten teaser av en photoshoot jeg tok i helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Polardego / parts and retards har justerbart til 2490! har det på 325`n. funker knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå