PsXX Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Har en 518, som jeg har bytta midtkonsoll og dører over til el vinduer, alt lyser på panel ,sentrallås virker, el speil ok, men vinduene går ikke opp og ned, noen som aner hvorfor? Skal også sies at hittil har jeg kun satt på passasjerdøra med el vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Kan kanskje være komfort releet? noen som aner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Er sikringa i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Kun ei dør med el-vindu? Du vil nok få det til å virke om du fullfører jobben Det fungerer som én komplett krets. Om du har tilgang på Carsoft 6.5 kan du styre det derfra. Da trenger ikke kretsen være komplett nemlig, og det respektive vinduet vil åpne/lukke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 takker og bukker, da setter jeg på resten av dørene asap =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 satt på alle 4 dørene, men el vinduene virker ennå ikke, motor er ok da jeg tvangsstyrer den fra sig tenner, comfort-releet er vel det lille blå under baksetet på førersida?? faens jævla dritthælvete å skru sjøl... any help? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 satt på alle 4 dørene, men el vinduene virker ennå ikke, motor er ok da jeg tvangsstyrer den fra sig tenner, comfort-releet er vel det lille blå under baksetet på førersida??faens jævla dritthælvete å skru sjøl... any help? Det er forskjell på ledningsnettet på forskjellige årganger av e34 som gir problemer på bakdørene i allefall. Står noe om dette på bimmerforums.com mener jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 ingen av vinduene funker,men alt lyser og ser ut som det skal, alle kontakter koblet til, og sjekket sikring til el vindu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 tvangsmater jeg motorene går vinduene opp og ned, men lurer på om jeg mangler et rele ell no dritt????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 en kompis av meg som hadde el foran, byttet til manuell, og sentrallås slår seg aldri av??? dørene går i konstant lås! bytte el, innmat? tester mer imorgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Mulig du har en grunnmodul uten el-vinduer programmert. Prøv med en ny modul fra bil med vindusheiser. Jeg har liggende om du ikke får tak i Lå det klart for 4x vindusheiser under midtkonsollen by the way? Du bytta ledningsnett i dørene også vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Ta et bilde fra under baksetet på førerside og legg ut/send meg. Legg gjerne ved nummer på modulene. Da kan vi/jeg evt se hva du mangler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 skal prøve å bytte no moduler sjøl, det er de svarte "nintendo" ish kassettene under baksetet ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... Grunnmodul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 har da bytta den originale til en som skulle ha el innlagt men funker ennå ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå