PsXX Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 nr jeg da Hadde som GM : 61.35-1379739 RM : 61.35.1.384.331 byttet ut GM som satt der med : 61 35 8 360 103 120 373 "firkant" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 det virker ennå ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Grunnmodulen er fra bil med el-heis? Relémodulen må også være det. Lå det klart til vindusheis i bilen? Du skifta nett i dørene? Styrte litt med vinduene bak i sin tid jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 grunnmodulen skal være fra bil med el vinduer, prøvde med en modul som hadde el foran, men det virka ikke.. skal se om jeg ikke får sjekka etter relemodulen også, trur jeg glemte den =O takker =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 nettet lå i dørene, de er fra en bil de virket på i sin tid, panelet også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Hvis det lå klart to kontakter under midtkonsollen også burde alt ledningsnettet være i boks iallfall. Det gjorde det på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsXX Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 nå funker det vett, måtte ha relemodul også som hørte til den GM =P endelig el.vinduer, no more bad air x D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå