Runar-CSi Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Da den ikke blir brukt vurderes den solgt. Den står egentlig mest i veien akkurat nå... Den er desverre ikke strøken i lakk men veldig blank og virker å være et bra objekt, ikke noen bulker som jeg har lagt merke til. Utrolig tøff bil med den desidert flotteste fargekombinasjonen!! Bilstein/H&R understell med polyforinger. BBS LM replica i 8.5 og 9.5x18 NYE! Orginalsota DE lykter foran, sota blinklys, sota sideblink og orginale Hella sorte baklykter. Veldig bra lys grått skinn interiør. Spoilerlist på bagasjeluke. Bredfront. Bilen er sort blank og grå nederst på fangere og skjørt. 4x el vindu. El takluke. Orginal el gardin bakrute. Stor kjørecomputer. Cruisecontrol. Sentrallås. Bilen er ikke godkjent ombygd pr dags dato, søknaden er i orden, papirer fra donorbil og mye annen dokumentasjon følger med så om man vil er den FULLT MULIG å godkjenne. Bilen er ikke registrert for øyeblikket da den ikke har vært i bruk på et år. Det finnes også endel dokumentasjon på kilometerstand som gjør at jeg antar at den som står i instrument stemmer. Drøyt 158.000 km. 92.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 110 kan jeg gi om du godkjenner den, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 isåfall skal jeg ta meg tid til det... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 hehe gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Det var 1stk NYDELIG bil! Inbytte aktuellt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Hvis jeg kommer med 90,000kr, får jeg den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Send meg mld på 45207799. Jeg SKAL ha bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2011 Melding sendt, innbytte er jeg ikke sikker på... må isåfall være noe morro som er klart til å brukes litt ikke noe særlig dyrere.. Aller helst ser jeg at jeg slipper det.. Denne bilen fikk jeg jo i innbytte men jeg har ikke hatt tid til å prøvd den en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Har vært ute og prøvd bilen, funker greit med tanke på at den har stått i snart ett år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten-st Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 fy FAEN for et eksemplar av en e34. Utrulig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 hvem ble den solgt til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Det får ny eier avsløre selv om han vil, han er her inne iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Hadde vært morro med en tråd på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Spørs det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg