Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, faen det så bra dumt ut, ikke kan du gire heller....... :oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::applause::applause::applause::applause::applause::applause:

haha nei første gang eg kjørte moped med gir :lol: og den gir stangen var så nært der du har foten oppå + verne sko så var jo umulig å gire #-o tror eg holder meg til bil... :lol:

• 4 weeks later...
Skrevet

veldig litte av deler som blir kjøpt til bilen fortiden fordi at eg driver å sliper ned alt som hetter rust og tektylerer over men bilder kommer når eg får nye deler!:)

har angel eyes liggende så det håper eg å få montert på lørdag om det får som det skal :lol:

har montert nye daylight fornt lys i stedet for de ekkle grøfte lysene eg hadde før :D

9jn91ufxfizkemj256ig.jpg

var også en tur på karmøy å fikk sveiset kanalen min forann på høyre side venstre og høyre jekk feste har ikke så gode bilde glemte kamraet hjemme men får se om det går ann å se no på det sugene mobil kameraet mitt :cry:

wy5b1fp7hmk365muro88.jpg

Skrevet

jada det må bare vekk skal få tatt resten av rusten når eg har fått vekk shinken i nakken :? tror ikkje ryggen og nakken min hadde godt av de 3 timene med rust pussing og tetylering i går kveld #-o

Skrevet

fikk vasket toppdekselet mitt litt orgentlig i dag var ganske mye overflate rust/drit på det. så ikkje så fint ut. fikk lov å bruke en vaske maskin sak på skolen så det gikk med nesten 1 time med skrubing og pussing ble utrolig fornøyd lå mye drit inni det også :lol:

qvup73t39nje1dnbk0pp.jpg

c6dhd68tp8trz6hbjcnp.jpg

Skrevet

akurat nå er bilen et prosjekt :D skal lakke motoren min svart med røde detaljer fjerne alt av rust på dører og bakluke bytte bremser framme, og så knakk demperen min helt oppe og nede #-o så ny demper skal inn :lol: ta alt av rust å gjøre bilen 100% strøken :mrgreen: kommer masse bilder fram over får eg håpe hehe :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...