Jokkke Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 du vet jeg knekker nakken din imorgen sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Hehe, du kan jo få prøve.. Jeg er på verkstedet imorgen og har kanskje en liten 32mm stålrør i baklommen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2011 haha sån går det, likte meg ikkje så veldig godt på den mopeden i dag off dårlige greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ja, faen det så bra dumt ut, ikke kan du gire heller....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet Oktober 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ja, faen det så bra dumt ut, ikke kan du gire heller....... haha nei første gang eg kjørte moped med gir og den gir stangen var så nært der du har foten oppå + verne sko så var jo umulig å gire tror eg holder meg til bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Haha, ser den. moped er noe dritt -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 veldig litte av deler som blir kjøpt til bilen fortiden fordi at eg driver å sliper ned alt som hetter rust og tektylerer over men bilder kommer når eg får nye deler! har angel eyes liggende så det håper eg å få montert på lørdag om det får som det skal har montert nye daylight fornt lys i stedet for de ekkle grøfte lysene eg hadde før var også en tur på karmøy å fikk sveiset kanalen min forann på høyre side venstre og høyre jekk feste har ikke så gode bilde glemte kamraet hjemme men får se om det går ann å se no på det sugene mobil kameraet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 bra du fjerner rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 jada det må bare vekk skal få tatt resten av rusten når eg har fått vekk shinken i nakken tror ikkje ryggen og nakken min hadde godt av de 3 timene med rust pussing og tetylering i går kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 med hjelp dra jokke og sondre så monterte vi angel eyes bare synd vi knuste det enne lykte glasset, og den enne angel eyen var knukket inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 fikk vasket toppdekselet mitt litt orgentlig i dag var ganske mye overflate rust/drit på det. så ikkje så fint ut. fikk lov å bruke en vaske maskin sak på skolen så det gikk med nesten 1 time med skrubing og pussing ble utrolig fornøyd lå mye drit inni det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 byttet alle sikringene mine i dag kjempe intresangt eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 akurat nå er bilen et prosjekt skal lakke motoren min svart med røde detaljer fjerne alt av rust på dører og bakluke bytte bremser framme, og så knakk demperen min helt oppe og nede så ny demper skal inn ta alt av rust å gjøre bilen 100% strøken kommer masse bilder fram over får eg håpe hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Synd dere ikke knuste begge frontlyktene, for det ser virkelig ikke bra ut på en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 kan kjøpe sånne kebablys av meg, har noen helt nye liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå