Gå til innhold

Min E30 Facelift

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den felg pakken kjøpte eg brukt for 3250 hehe:) dekkene er helt nye i år felgene er 1 år gamle og er ikke kant kjørt så var veldig heldig med kjøpet, måtte til med en spacer på 5 mm for å få de til å passe men er ikke sikker på hva de koster du får sjekke på sharif sin hjemme side :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

ahh;) ja den 60/40 senken e den fineste synes eg da 8)

Ja, ikke for lav eller for høy, men hadde ikkje skadet me 75/40 på min hehe, litt høy i fronten :D

det e jo ganske frekt med 75/40 vil eg tro men hvordan skal du komme deg over humpene opp til skolen?:wink: eg lager jo kø vær dag oppe i apeltun veien hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke for lav eller for høy, men hadde ikkje skadet me 75/40 på min hehe, litt høy i fronten :D

det e jo ganske frekt med 75/40 vil eg tro men hvordan skal du komme deg over humpene opp til skolen?:wink: eg lager jo kø vær dag oppe i apeltun veien hehe :lol:

ja hadde sikkert skrapt ani overalt haha :D hehe er jo noen jævlige humper og hull i veiene opp te skolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vis du vil kjøre på en noen lunde normal måte i bergen ville ikkje eg senket ann mer enn det du har den nå;) eg hadde jo min på løfte buk på skolen på torsdag, når eg skulle rygge av så skrapte jo helle bunnpannen nedi :lol: gikk heldig vis veldig bra med bunnpannen :mrgreen:

haha helvette :D ja, for nok ha den sånn som den er, har en jækla grusvei opp til huset mitt med noen syke huller i veien så.. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vis du vil kjøre på en noen lunde normal måte i bergen ville ikkje eg senket ann mer enn det du har den nå;) eg hadde jo min på løfte buk på skolen på torsdag, når eg skulle rygge av så skrapte jo helle bunnpannen nedi :lol: gikk heldig vis veldig bra med bunnpannen :mrgreen:

haha helvette :D ja, for nok ha den sånn som den er, har en jækla grusvei opp til huset mitt med noen syke huller i veien så.. [-X

grus veier e fint da hehe :mrgreen: eg liker meg på de så lenge det ikkje e for mye humper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grus veier e fint da hehe :mrgreen: eg liker meg på de så lenge det ikkje e for mye humper

jada, grusveier er helt fint, så lenge det ikk regner, fylte opp med grus i hullene på veien, første syke regndag forrige uke var det jo svæære hull i veien.. akkurat DER hadde asfalt vært digg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

ja hadde sikkert skrapt ani overalt haha :D hehe er jo noen jævlige humper og hull i veiene opp te skolen..

Du slipper heldigvis det, er trossalt en stund til du kan ta lappen! :P

From and including: mandag 3. oktober 2011

To, but not including : torsdag 27. juni 2013

It is 633 days from the start date to the end date, but not including the end date

Or 1 year, 8 months, 24 days excluding the end date

Alternative time units

633 days can be converted to one of these units:

54 691 200 seconds

911 520 minutes

15 192 hours

90 weeks (rounded down)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...