Torek Skrevet August 25, 2011 Share Skrevet August 25, 2011 Hva kosta den felgpakka der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 27, 2011 Forfatter Share Skrevet August 27, 2011 den felg pakken kjøpte eg brukt for 3250 hehe:) dekkene er helt nye i år felgene er 1 år gamle og er ikke kant kjørt så var veldig heldig med kjøpet, måtte til med en spacer på 5 mm for å få de til å passe men er ikke sikker på hva de koster du får sjekke på sharif sin hjemme side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 da har eg fikset mye på bmw-en i helgen tatt mye rust og teksylert byttet bensin rør glemte å ta bilde av det desverre fikk senket den bak og forann med senk fra GS bildeler 40/60 senk og sån ble resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Fin bil! Går du på slåtthaug? Mener jeg så bilen din idag.. det stemmer:) går på kjøretøy der;) kult går på tip jeg, vg1 ble bra med senk har 60/40 selv på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 Fin bil! Går du på slåtthaug? Mener jeg så bilen din idag.. det stemmer:) går på kjøretøy der;) kult går på tip jeg, vg1 ble bra med senk har 60/40 selv på min. ahh;) ja den 60/40 senken e den fineste synes eg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 ahh;) ja den 60/40 senken e den fineste synes eg da Ja, ikke for lav eller for høy, men hadde ikkje skadet me 75/40 på min hehe, litt høy i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 ahh;) ja den 60/40 senken e den fineste synes eg da Ja, ikke for lav eller for høy, men hadde ikkje skadet me 75/40 på min hehe, litt høy i fronten det e jo ganske frekt med 75/40 vil eg tro men hvordan skal du komme deg over humpene opp til skolen? eg lager jo kø vær dag oppe i apeltun veien hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 ahh;) ja den 60/40 senken e den fineste synes eg da Ja, ikke for lav eller for høy, men hadde ikkje skadet me 75/40 på min hehe, litt høy i fronten det e jo ganske frekt med 75/40 vil eg tro men hvordan skal du komme deg over humpene opp til skolen? eg lager jo kø vær dag oppe i apeltun veien hehe ja hadde sikkert skrapt ani overalt haha hehe er jo noen jævlige humper og hull i veiene opp te skolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 hehe vis du vil kjøre på en noen lunde normal måte i bergen ville ikkje eg senket ann mer enn det du har den nå eg hadde jo min på løfte buk på skolen på torsdag, når eg skulle rygge av så skrapte jo helle bunnpannen nedi gikk heldig vis veldig bra med bunnpannen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 hehe vis du vil kjøre på en noen lunde normal måte i bergen ville ikkje eg senket ann mer enn det du har den nå eg hadde jo min på løfte buk på skolen på torsdag, når eg skulle rygge av så skrapte jo helle bunnpannen nedi gikk heldig vis veldig bra med bunnpannen haha helvette ja, for nok ha den sånn som den er, har en jækla grusvei opp til huset mitt med noen syke huller i veien så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 hehe vis du vil kjøre på en noen lunde normal måte i bergen ville ikkje eg senket ann mer enn det du har den nå eg hadde jo min på løfte buk på skolen på torsdag, når eg skulle rygge av så skrapte jo helle bunnpannen nedi gikk heldig vis veldig bra med bunnpannen haha helvette ja, for nok ha den sånn som den er, har en jækla grusvei opp til huset mitt med noen syke huller i veien så.. grus veier e fint da hehe eg liker meg på de så lenge det ikkje e for mye humper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 hehe vis du vil kjøre på en noen lunde normal måte i bergen ville ikkje eg senket ann mer enn det du har den nå eg hadde jo min på løfte buk på skolen på torsdag, når eg skulle rygge av så skrapte jo helle bunnpannen nedi gikk heldig vis veldig bra med bunnpannen haha helvette ja, for nok ha den sånn som den er, har en jækla grusvei opp til huset mitt med noen syke huller i veien så.. grus veier e fint da hehe eg liker meg på de så lenge det ikkje e for mye humper jada, grusveier er helt fint, så lenge det ikk regner, fylte opp med grus i hullene på veien, første syke regndag forrige uke var det jo svæære hull i veien.. akkurat DER hadde asfalt vært digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 åja ja det e jo noe drit! har heldig vis asfalt helle veien hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 heldig du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 ahh;) ja den 60/40 senken e den fineste synes eg da Ja, ikke for lav eller for høy, men hadde ikkje skadet me 75/40 på min hehe, litt høy i fronten det e jo ganske frekt med 75/40 vil eg tro men hvordan skal du komme deg over humpene opp til skolen? eg lager jo kø vær dag oppe i apeltun veien hehe ja hadde sikkert skrapt ani overalt haha hehe er jo noen jævlige humper og hull i veiene opp te skolen.. Du slipper heldigvis det, er trossalt en stund til du kan ta lappen! From and including: mandag 3. oktober 2011 To, but not including : torsdag 27. juni 2013 It is 633 days from the start date to the end date, but not including the end date Or 1 year, 8 months, 24 days excluding the end date Alternative time units 633 days can be converted to one of these units: 54 691 200 seconds 911 520 minutes 15 192 hours 90 weeks (rounded down) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå