Gå til innhold

Min E30 Facelift

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skal du lakkere motoren svart med røde detaljer? skal du lakkere blokka svart da? du lakkerer du ikke toppen, innsug osv, det ser jo hvertfall helt latterlig ut:P Ellers, så har du en fin bil, har sansen for touringene, og tikking i m40 gir seg ikke når motoren blir varm;) Det er bare sånn det er. Forøvrig er jeg enig med 316 ang lyktene, og tror du kan få mer igjen for den om du kjøper sorte DE lykter, og beholder de orginale ved siden av sånn at kjøper evt kan bytte! Chip på motoren din vil anta at gir deg 0! Det er ikke no racerbil;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nei eg har gått vekk fra det med å lakke motoren kommer bare til å se dumt ut, lykten ja hehe mye diskusjon rundt de :lol: skal selge bilen no om 2 uker ca når eg e ferdig med alt som hetter rust :roll: så gidd ikke spandere på bilen de sorte til 2000 får ikke en drit igjen for det vil eg tro :wink: og chip nei det fant eg kjakt ut av ikke var noe å ha på en så litten motor kunne få 8-10 hk ut av det :applause: sick :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

nååå er det på tide at eg opptattere litt igjen lenge siden sist #-o men skylder på at eg har hatt et så utrolig dårlig mobil kamera men no har eg fått et litt bedre mobil kamera joho :lol:

får begynne med disse bildene så kommer det mer ut i uken håååper eg tør ikkje love :roll:

889qlndynvzdkn8ftjp4.jpg

7phxqmz82n8968z5tbl0.jpg

tfmnddjm337517ulrp4p.jpg

sån ser det ut nedi motoren nå litt demontering å pussing må til <3

wkuj5oi17hliwwcky9p0.jpg

så fant eg ut noe artig i den enne gjørnet på bunpannen litt olje #-o ny bundpakning må vel fikes

57b90w69glm0k9qzz5m2.jpg

x3fawfqbmuxisy7ba772.jpg

tekyl behandling av hjul buer er meget viktig på e30 haha

k85md5b6lf2xn02i5jvp.jpg

et enneste stort rot i den lille garasjen :lol:

a3e5bvntd3gqe9ujnlr1.jpg

så har vi et litte artig hull i høyre hjul bue bakk intil bagasje rommet det skal tettes med sparkel glassfiber i løpet av uken :)

7bq4hc3yj006kg0ggnb9.jpg

og min gode følges venn <3

så må eg bare få bestilt meg et nytt fjærbeinds lager det er helt kaput åå høyre siden så begynner det å nærme seg ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...