Gå til innhold

NSK`s vårmønstring på søndag."Norges lansering" av 1M coupe

Share

Anbefalte innlegg

http://www.sportsvogn.no/sitepageview.aspx?articleID=342

For de som har muligheten anbefaler jeg dette på det sterkeste. Fantastisk mange morsomme biler. Den nye 1 serie M coupe kommer opp, den får besøk av en e-90 m3 og kanskje en e-92 m3 med litt "hjelp". Kommer til å være en liten stand inne på området der disse bilene skal stå. Jeg kommer til å stå på "standen" sammen med en kollega samt at BMW Norge sender en representant. Kom bort hvis dere vil slå av en hyggelig bil og gjerne BMW prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å ta turen jeg. Men finner ikke ut hva som er en sportsvogn. I fjor kom man inn med M-biler, coupé og roadstere av bmw. Vet ikke om bmw har noe stand i år som i fjor jeg. Uansett vil jeg jo påstå at M3 må være en sportsvogn. Har jo alltid vært en av de beste sportsbiler (se bort ifra rene sportsbilmerker som Ferrari, Lamborghini, Porsche o.l.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en V-tech på ett annet forum sa så fint:

"Hvis du må spørre om det er en sportsbil, så er det ikke en sportsbil"

Fikk definisjonen i en eller annen regelbok når jeg var medlem en gang i tiden, men det har vel kanskje vært endret på siden det.. men tror vel det er "åpnet" opp igjen..

Var vel noe i duren at den var bygget som en sportsbil i utgangspunktet, og ikke en "oppjazza" standardbil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så M5 touring er ikke sportsbil? Jeg synes det er en sportsligere bil enn z3 1,8. Men M5 kommer jo inn også da, så det er jo etter deres definisjon en sportsbil. Var ekstremt mye fint å se på der idag :) Heldig med været også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...