bmw520 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Nå er vel strengt tatt forskjell på M-tech og M5 da. står det M-tech merke på interiøret så er det vel M-tech da. tviler sterkt på at folk gidder å sy på det selv
pinadud Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Man får det billig på koed, eller noe sånt. Bare at de setene ser helt 100% like ut som mine kjedelige gamle seter.
bmw520 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Mulig det, men nå var det jo heller ingen fantasipriser på disse etter min mening, så nå også veldig bra ut da
pinadud Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jajaja, skjønner egentlig ikke hvorfor de er her enda.. Men gratis bump da!
oledra Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Jajaja, skjønner egentlig ikke hvorfor de er her enda.. Men gratis bump da! Flott diskusjonsforum. Dette er mine kjedelige gamle seter,dønn strøkne som jeg prøver å selge for en billig penge. Har ellers sigarett-tender komplett uten m-tech merker.(får kansje noen jeg kan lime på om interesse) Blir litt fortvilet når alle skal mene noe i en salgstråd. Man får m5 merker også i mange butikker og fora. Tror jeg lager en ny salgstråd og legger denne død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå