wicky124 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 No problem Demonterte du kalipperne forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Nei jeg bare gjorde dei godt rene og sprayet med Biltemas felglakk. Skulle det bli stygt til neste vår så er det bare å gjøre det en gang til . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Oki... Litt vanskelig å se, men tok du selve navet også? Mitt har blitt stygt så lurer på å lakke det også... Hva rensa du med? stålbørste? Har gjort dette før, men på gamle shit-biler..Må nesten få dette "riktig" på sjuern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 12, 2012 Forfatter Share Skrevet April 12, 2012 Tok en kraftig avfetting og sprayet kalipper , nav og platen bak skivene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Oki... Var og titta på kalipperne mine..de var rustfrie og "fine" imotsetning til andre biler med masse grums og shit og rust på...så blir vel enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Tok noen bilder etter vask i dag , kjempe fornøyd med 15mm spacere bak Tror ikke jeg kommer til å gjøre mere med den nå . . Utenom å nyte den . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Pretty! Men prøv å ettermonter facelift tåkelys foran....det tror jeg blir ganske fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Det er ikke plass til facelift lyktene , bytte fanger er ikke tema . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Mørke ruter heilt fram:) flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå