hanssae Skrevet September 19, 2011 Forfatter Share Skrevet September 19, 2011 Kan det stemme at jeg så deg ved Bø på Karmøy i sånn 12-1-tiden i dag? Det var nok ikke meg nei , jeg holder til litt lengre sør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 De felgene satt som et skudd! Skikkelig pent og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Da var den betalt.Finner jeg kanskje den driveren også på nettet? Har mini laptop uten cd rom Da var kabelen her Blir artig å se hva som skjer med bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 1, 2011 Share Skrevet Oktober 1, 2011 Kjøpte en OBD2 USB Kabel på ebay til 12$ og lastet ned DIS 57 her ftp://94.212.182.18/../BMW-GT1-DIS/Og så er det bare å lese her til øyet blir stort og vått http://forums.bimmerforums.com/forum/fo ... .php?f=233 Det går med noen kvelder for å installere det , men resultatet er topp , egentlig et must for alle med E65 Det er ikke mulig å senke med dynamic drive , dette er ett hydraulisk systen som holder bilen i vater , så dersom den går opp på ene siden så går den ned på andre siden . Den linken til DIS der fungerte ikke.. Har du en annen? Kan seff prøve google men er ikke veldig datakyndig og da spør jeg heller ett par ganger for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Gi meg adressen din så skal jeg sende deg ei plate med det du trenger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Går og venter på denne http://www.ebay.com/itm/220860147813?ss ... 1439.l2649 Blir spennende å se hva en får for 450 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 En slik en vurderte jeg også... Men slo det fra meg da jeg verken har senk eller no annen "styling" til bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 Man trenger vel ikke ha senk for å ha takspoiler . . . . . Er litt i tvil jeg også , men det koster så lite å prøve at jeg bare måtte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 nei ser den...Men takspoiler går under kategori "rånebil" ifølge meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 nei ser den...Men takspoiler går under kategori "rånebil" ifølge meg.... Du likte jo den på min da Wicky. Jeg tror det er ca samme spoiler som jeg hadde det der, fungerer fint. Fikk aldri prøvd den kabelen din da jeg solgte bilen og venter på 4x4 bimmer for vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Dette var en utrolig fet bil! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Fikk aldri prøvd den kabelen din da jeg solgte bilen og venter på 4x4 bimmer for vinteren Kondolerer . . . . Dette var en utrolig fet bil! =) Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hmm...u got pm mister hanssae Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Ingen ting i inn boksen min . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå