Gå til innhold

Hva tror dere om disse lyktene? Depo P36 m/Xenon og CCFL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens!

Har tenkt litt på å oppgradere lyktene mine med xenon og ccfl-ringer og muligens linselykter, så jeg søkte litt rundt på nettet etter forskjellige kits da jeg kom over disse DEPO-lyktene på ebay: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... ccessories

Jeg mener her får jeg jo alt det jeg ser etter, både xenon, ccfl og linser ferdig integrert i et sett nye lykter. Det som også er bra på disse er at det er glassfront istedenfor plastfront som på de originale lyktene som blir matte og stygge med tiden. Linsene er også av glass og ccfl-ringene ser jo veldig "originale" ut når de er integrert i lyktene på denne måten. Ringene har også aluminium baksider som gjør at de ikke lyser opp reflektorene bak :)

Det eneste jeg er litt usikker på er kvaliteten på disse lyktene. Depo er jo ikke et helt ukjent merke innenfor lykter, jeg har jo selv grøftelys fra Depo men disse lyktene blir jo litt mer "avanserte" sammenlignet med grøftelysene :P

Noen som har erfaringer med disse eller andre lykter fra Depo?

Eventuelt noen som har forslag til andre løsninger som kan gi meg det jeg er ute etter uten at det blir altfor dyrt?

Har også tenkt litt på gule lykter og spredere, har jo avusblå bil så tror ikke det hadde blitt helt feil det heller ;)

Skrevet

Eg satt også å vurderte slike lykter, men eg endte opp med å kjøpe vanlige Depo uten angel eyes fra Gs-Bildeler og skal nå bestille LED angel eyes fra E-bay. Broderen kjøpte slike LED angel eyes, syns det så helt fantastisk ut! 8)

Skrevet
Eg satt også å vurderte slike lykter, men eg endte opp med å kjøpe vanlige Depo uten angel eyes fra Gs-Bildeler og skal nå bestille LED angel eyes fra E-bay. Broderen kjøpte slike LED angel eyes, syns det så helt fantastisk ut! 8)

Linselykter da regner jeg med? Fornøyd med disse?

Da mener du AE med LED pærer i enden av ringene? Ikke sånne fæle LED AE med flere pærer rundt ringen?

Skrevet

Er linselykter ja, har ikke fått bilen fra verksted enda men bilen til broderen så veldig bra ut med denne løsningen i alle fall! 8) Er rundt 80 LEDS pr ring så det er ikke dei fæle du tenker på nei, heldigvis! hehe :D

Skrevet

Hei.

Kan anbefale Depo fra egne erfaringer!

Har det også nå, bak på min E46 (facelift)

De har perfekt passform, ser dønn lik ut som de originale, og originale pæreholdere passer rett på. Riktig kvalitet kommer jo an på øyet som ser, hva du forventer i forhold til pris osv. Men hvis du tenker på holdbarhet, vil du nok ikke bli skuffet. Er noen som får problemer med angel eyes, uavhengig av merke, men de er jo ikke akkurat dyreste tingen å bytte, dersom de skulle ryke.

:D Hvis du liker de, kjør på! Merket har man ingenting å si om!

Skrevet

Stussa med en gang på den frakta, nesten 1000kr for å sende lyktene? Betalte nettop 50 dollar for å sende ett eksosanlegg til mc fra USA, ser ikke helt hvordan dette kan bli så mye dyrere..

Skrevet
Hei.

Kan anbefale Depo fra egne erfaringer!

Har det også nå, bak på min E46 (facelift)

De har perfekt passform, ser dønn lik ut som de originale, og originale pæreholdere passer rett på. Riktig kvalitet kommer jo an på øyet som ser, hva du forventer i forhold til pris osv. Men hvis du tenker på holdbarhet, vil du nok ikke bli skuffet. Er noen som får problemer med angel eyes, uavhengig av merke, men de er jo ikke akkurat dyreste tingen å bytte, dersom de skulle ryke.

:D Hvis du liker de, kjør på! Merket har man ingenting å si om!

Det høres veldig lovende ut og var akkurat det jeg håpet på! :)

De selger jo mye lykter, spesielt til BMW, så skulle tro de holder en viss standard.

Både GS, Koed og Schmiedmann selger jo Depo, så det sier jo sitt.

Heller mer og mer mot disse lyktene nå merker jeg :)

Stussa med en gang på den frakta, nesten 1000kr for å sende lyktene? Betalte nettop 50 dollar for å sende ett eksosanlegg til mc fra USA, ser ikke helt hvordan dette kan bli så mye dyrere..

Ja jeg stusset også litt på den høye frakten, de sender jo faktisk gratis innenfor USA.

Nå er det jo glass og diverse knuselige deler i den pakken her da, så vet ikke om det kanskje har noe med det og gjøre? #-o

Skrevet

Jeg har hatt slike(uten Xenon).. av uorginale lykter så syntes jeg disse er de fineste!

men, glass meg her og glass meg der.. vet ikke hva de orginale glassene er laget av.. men det trengtes kun 1 steinsprut så sprakk hele glasset på depolyktene.. Slikt skjer bare ikke med org lyktene..

De fineste lyktene til E36 i mine øyne er igrunn org linselykter(uten noe fancy angeleyes el xenon) men med nye blanke ytterglass etc..;)

Skrevet
Jeg har hatt slike(uten Xenon).. av uorginale lykter så syntes jeg disse er de fineste!

men, glass meg her og glass meg der.. vet ikke hva de orginale glassene er laget av.. men det trengtes kun 1 steinsprut så sprakk hele glasset på depolyktene.. Slikt skjer bare ikke med org lyktene..

De fineste lyktene til E36 i mine øyne er igrunn org linselykter(uten noe fancy angeleyes el xenon) men med nye blanke ytterglass etc..;)

Godt å høre Superbeetle, enig i at glass kanskje ikke alltid er like praktisk som plast, men ser hvertfall bedre ut når de er hele, i verste fall går det kanskje an å flytte originalfronten over på Depo-lyktene hvis passformen er god ;)

Enig i at originale linselykter helt klart er finest, men det er ikke ofte man kommer over brukte linselykter i god stand. Nye lykter er jo ikke akkurat billig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...