Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var motor komplett, klar til å hive i bilen. Tatt noe lengre tid en antatt, da det dukka opp noen små problemer, men nå er det "good to go". Får håpe jeg får hjelp av en kamerat i morgen til å sette maskinen i bilen igjen. Hjernen har også komt tilbake fra Tyskland, fikk også M5 innstegs listene i posten i dag. Så ut til å være i bra stand, for å ha vært brukt.

Ble en sen kveld dette, men kona er på stevne med hesten. Er herlig å være i garasjen med noen pils da :D

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hehe, ja jeg er litt treg på de bildene. Kommer sjelden på det når jeg er oppi garasjen for å skru. Men får hive ut et bilde i helga:)

Kan foresten melde om at jeg ikke har fått kjørt bilen noe mer enn inn/ut garasjen. Får ikke helt til clutchen :( og så fant jeg ut i dag at termostaten var ødelagt. Får håpe jeg kan ta meg en cruise runde i helga å teste ut disse såkalte 230 ponni'ene som står i.

• 1 month later...
Skrevet

Nei har ikke gjort noe med bakfangeren etter jeg monterte den egentlig, kanskje snart på tide å legge "latskapen" vekk å begynne å gjøre noe. Isoporen er i, men det får tydligvis ikke presset den mer opp.

Ser du holder til på jæren, kjenner jeg deg eller noe? eller er du bare en som har lest på tråden min? hehe

Gjest Nightlight
Skrevet
nox9u9ziwjhq122vaiz9.jpg

Fargeforskjell på dørene, skal lakkeres.

dh56bijx1jldumw0xu8l.jpg

8e23h7vc0a5aa8i5jm5d.jpg

jewizq0d2x1i9hosuzdo.jpg

utrnlpmpyix8k91j8ldq.jpg

jio9b5umoh12mequew7r.jpg

Har enda noe tilpasnings jobb på bakfangeren.

zfec0zp0525ax2uvwiuu.jpg

fin bil :)

hva heter potta di???

Gjest Nightlight
Skrevet

fin lyd eller er slik harry brom brom lyd?

Skrevet
Meget pent eksemplar det her. :)

Lurer på å anskaffe en e39 selv. Mange fine ideer her. ^^

Takk for det, er kjekt folk liker bilen min :)

Kan selvfølgelig anbefale E39, er kjempe biler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...