Amzoch Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Det Dure når man kjøre rett fram, og svinger til venstre.. Men blir helt stilt når man svinger til høyre... (i fart) kordan side er det da?
Kvasi Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Vanligvis venstre, men det er jo ikke en eksakt vitenskap da.
Banan Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg hadde during bak på min E36 og lyden forsvant i høyresving. Skifta hjullageret på høyre side bak og lyden forsvant.
SideIn Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 det kan være begge sider alt etter som om det er indre eller ytre som er gåen. Jekk opp bilen å sett fart på, hjulet bruk ev hjulvinna får å få skikkelig fart. lykke til
Muztang289 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Om hjullageret er gåent, er det vel lettere å kjenne etter slakk ved å gjekke opp bilen og ta hendene kl 15 og 21 på dekket å vrikke på hjulet enn å bare snurre det fremover å se om det triller godt nok eller ei? Hvertfall slik jeg har lært det men..
SideIn Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Om hjullageret er gåent, er det vel lettere å kjenne etter slakk ved å gjekke opp bilen og ta hendene kl 15 og 21 på dekket å vrikke på hjulet enn å bare snurre det fremover å se om det triller godt nok eller ei?Hvertfall slik jeg har lært det men.. sånn kan det også gjøres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå