xblaid Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 jeg vurdere å kjøbe meg enn 520i men lurer på hva jeg burde se etter?
ingard Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Først bør du sjekke om motoren er M50 eller M20. Vet ikke hva slags 320i det er du har fra før, men er det en e36 skal burde det være sammen motoren i den som i E34en du skal kjøpe. Ellers blir det for slapt.. M50 motoren holder utrolig lenge med riktig vedlikehold. Se etter rust selvfølgelig, vibrasjoner rundt 80km/t, ulyder når du kjører over humper (feks en dårlig grusvei).. Du kan jo lese mer her da: http://autopower.se/ og klikk på "Begagnatguiden".
xblaid Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 har m50 i 320in også,mn går disse motoren om hverandre?
ingard Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 har m50 i 320in også,mn går disse motoren om hverandre? Det er samme motoren ja, men slik jeg forstår det så er bunnpanna og noen andre deler forskjellige. Ser helt likens ut.
toddy87 Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Rust i underkant av dører samt inni tanklokk. Bremser og dempere slites mye. Sjekk jekkfester for rust evt. hull. Se om det er olje i kjølevann eller om det er "krem" i lokket til oljepåfylling. (KAN bety gåen topp/toppakning, som er relativt vanlig.)
xblaid Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Skrevet Mai 10, 2011 høres greit ud dette her,skal hitt om hente meg en nå på fredagen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå