Eirik Viste Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Var innom en opphogger på lørdag, og der er det en sort E46 330 coupé som har et gult sportsskinn interiør. Interiøret ser ut til å være i topp stand. Ikke slitasje, bare skittent.Setene er i gult skinn. Dørtrekkene er i sort med edeltre lister og gult skinn i midten. Jeg synes at det ser mye bedre ut enn jeg hadde trodd hvis noen hadde nevnt det til meg. I morgen formiddag skal jeg kjøpe en motor + noen småting. Og lurer på om jeg skal ta ut dette interiøret. Mener at det har sort taktrekk. Prisen vil ligge på ca 6.000 kr. I slutten av mai skal jeg kjøre østover til bl.a Oslo. Kjører E39 og E18, og kan treffe en eventuell kjøper langs veien eller levere direkte hvis det ikke er en stor omveg. Kommer etter planen hjem til Norge på onsdag kveld og treffes på 92 22 65 44 etter den tid. Eirik.
Eirik Viste Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Skrevet Mai 8, 2011 Nei. Tok ikke bilder. Setene var skitne og ville ikke gjøre noe godt inntrykk. Dessuten var det rett før stengetid. Men ut fra det jeg kort kunne se ser det ut til at setene skal bli veldig fine. Ikke noe slitasje. Bare gjøre rent og gi en skinnbehandling. Selvfølgelig skal jeg gjøre dette før et eventuelt salg fra meg. Disse sportsstolene er meget bra å sitte i. Skal se hvor mye tid jeg har i morgen.
Eirik Viste Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Da ble det ikke noe henting av deler fra denne opphoggeren likevel. De er utrolig lunefulle og skeptiske. Og siden sjefen og hans sønn ikke var til stede i dag, er det vanskelig å kjøpe noe. Jeg får fortalt en pris, og når jeg kommer tilbake etter et par dager er alltid prisen høyere. Jeg har kjøpt 2 Alpina motorer der og en 328 motor. Pluss interiører og større bremser. Og likevel blir jeg dårlig behandlet nesten hver gang siden jeg alltid bare er interessert i spesielle deler som de ikke har mye peiling på. Så dette interiøret får eventuelt vente til i sommer hvis det er der enda. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå