mudbug Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Jeg skiftet toppdekselspakningen for noen uker siden. Jeg sjekket motoren idag, så jeg at det var en liten flekk oljen på den alumminiumsflaten (på kanten) nær torpedoveggen . Jeg sjekket rundt hele dekselen med fingren for å se spor av oljen. Men jeg fant ikke noe. Det er helt tett. Er det topppakkning som gåen??? .
killarinc Skrevet Mai 8, 2011 Skrevet Mai 8, 2011 Du ser vell hvor oljen har rent/svetta fra? Kommer det fra toppen er det toppakning
vegard89 Skrevet Mai 9, 2011 Skrevet Mai 9, 2011 Om du tror det er toppakning, så ser du sikkert om bilen din har brukt noe vann i den siste tiden..
mudbug Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Jeg demonterte panel under bilen og sjekket. Det var ikke noe oljen rett over kopling til eksos anlegg. Det var helt tørrt.
mudbug Skrevet Mai 9, 2011 Forfatter Skrevet Mai 9, 2011 Jeg demonterte panel under bilen og sjekket. Det var ikke noe oljen rett over kopling til eksos anlegg. Det var helt tørrt.
mudbug Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Jeg skiftet alle skruene med ny pakning på toppdeksel. Ingen lekkasje.
nimitz Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Hadde også en liten oljelekasje i samme området tidligere. I bratte ibakker dryppet det olje ned på monifoilen så det luktet svidd olje. Skiftet toppdekselpakning og problemet forsvant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå