marjoh Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 denne saken hær så ikke så dum ut.. noen som har noen formeninger om dette vil fungere ? Hørt at det ikke er mulig tidligere, men fyrn som selger påstår det vil det er jo mange som vil ha aux i sin orginale e39 spiller slik jeg har skjønt det http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... _838wt_908 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Det er vel det samme som alle andre merker på markedet. Den boksen emulerer CD veksler, derfor kan man ikke ha det samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjoh Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 Det er sant, men da må man ha ledningsnettet for CD veksleren, det trenger du vistnokk ikke på denne om jeg skjønte det riktig? Kjøper vel en etter hvert og gir en tilbakemeld her inne da jeg har lest at mange ønsker aux i sin e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet August 28, 2011 Share Skrevet August 28, 2011 Noe nytt her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken! Skrevet August 31, 2011 Share Skrevet August 31, 2011 Kjøp en "aux kasett", lyden er faktisk ganske ok,, eneste problemet er når det er lav musikk, da kan du få en del skurring. Syntes vertfall det funka overraskende bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå