Bimmer327tic Skrevet Mai 9, 2011 Share Skrevet Mai 9, 2011 Har ett sett med m-sport felger til salgs. 17"x7,5" og 17"x8,5". Husker ikke inpresset på de, men er orginale felger. Det er helt nye 245/40-17 bak og 2 brukte 225/45-17 foran. Disse går fint ut sommeren. Felgene er helt uten kast, og er pene og se på. Den ene fremfelgen har fått seg en liten monteringsripe, men ellers er de bra. Vet ikke hva prisen på disse ligger på, så vi starter med bud over 2500,- Må hentes i Tønsberg/Larvik. Det er denne typen det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krix Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 2700 hvis du gidder å sende. jeg betaler selvsagt frakta (kan også få en venn til å komme innom og hente de, så sender han dem til meg.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Kunne nesten skaffet meg ekstra sett med vinterfelger her Siden mine ikke er så vanvittig pene, men skal jo egentlig ikke bruke bilen til vintern, så da blir det vel litt bortkastet. Er faktisk kjempekule felger på E46 dette her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer327tic Skrevet Mai 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2011 2700,- er notert. Lar denne gå ut til søndag så ser vi hva som skjer. Byr ingen over deg så får du de, men ser helst at de blir hentet så en eventuel kjøper får se dem først. Joda det er flotte felger på E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Disse er fine på 1-serie og. Har sånne på min med lik dekkdim, sitter som ett skudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå