billybingo Skrevet Mai 10, 2011 Share Skrevet Mai 10, 2011 Bakhjulene på min 325 e30 hopper når den spinner. Har vært borti dette før, men da har jeg tenkt at foringen var dårlig. Nå er det meste av foringer nye, så da er det tydeligvis ikke foringene det er noe galt med? Bilen er senket, 35mm H&R fjører og Bilstein dempere. Noen som har gode råd for å bli kvitt hoppingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
billybingo Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 kast i felga dine kanskje? Er de avbalansert? Prøvd med andre hjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Sjekk demperne dine.. Hadde samme problemet på gammel merca.. bytta til stivere dempere og da forsvant det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Men vis man har gule koni dempere som er justert til maks hardhet da? Jeg sliter også litt med dette, men jeg opplever bare dette når jeg akselerer hardt i 1 gir, og av og til i 2 gir i oppoverbaker. Eksos ? alt av foringer er fint i bakstillinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Er mye som kan spille inn her.Alt fra lufttrykk i dekk til kombinasjonen dempere og fjær karakterestikk + dekk og felgstørrelse . Hadde en E30 325 for noen år siden med samme problem. Propblemet forsvant når jeg hadde andre felger på feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 tipper det er felgene i mitt tilfele, de er 4 kantet og med kast sideveis på øy tid med nye felger ?? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
billybingo Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Takk og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Men vis man har gule koni dempere som er justert til maks hardhet da? Da er det jo enkelt; bare juster de litt mykere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå