Sammoht Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Har en rar metallisk lyd som kommer når man gir gass. Kun ved lavt turtall, og veldig periodisk. Noen erfaringer? Kanskje dette er en kjent sak som uerfarne meg ikke forstår hva er.
Tom.Arnesen Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 prøv å fange lyden og sleng den ut på youtube eller what ever
Sammoht Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har faktisk en veldig god beskrivelse av lyden. Den varer i 0,5 til 1 sekund, men hvis jeg holder gasspedalen i området hvor lyden er, kan den vare lenger. Det høres ut som når man legger et flatt skrujern ned på en slipestein, og kanskje litt rasling. Hører det fra venstre side når vinduet er nede og det er stille i bilen. Lyden slår godt tilbake hvis jeg kjører forbi betongvegger. Har bestilt time på verksted nå, for full sjekk av bilen. Nettopp kjøpt den, med 3 mnd/3000 km garanti.
Haug530D Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Slitt kjedestrammer samt skinner kanskje, om det er sånn raslelyd.
TheBirg Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Jeg må si meg enig med "Ballder" Tenningsbank. Ventlitikk og rådebank er nok mere konstante lyder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå