Gå til innhold

[E34 M5 S38 stroker] 345mm bremser s14


Hopen
 Share

Anbefalte innlegg

det er rått, hissig maskin da tenker eg :)

bremset en 3.8 eg hadde til 267 på hjul. syns den gikk greit, din må jo ha en del mer skyv:)

Hvilket motoroppsett var det da?

dønn orginal, var gått ca 225k når den ble bremset

Så feil i farta, trodde det sto 367, så regnet med det var trimmet motor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal få tak i bredfront til bilen i vinter å få lakkert pluss at jeg har aerodynamic speil liggende og bakrutesenker liggende som skal lakkeres.

Lurer litt på hva dere mener om å lakkere nederste del på fangere og sideskjørt i lys gråfarge som det er orginalt? Også lurer jeg litt på om jeg skal gå for crom eller sort nyreramme?

Tenkte også å bytte ut baklyktene i noen med sota blink (http://www.partsandretards.no/belysning ... aklykter_2)

Vil også bli handla 345mm m5 frambremser i vinter. Bak så er det uventilerte skiver, er vel de første m5'ene som ble levert med dette.

Tenke å få tak i kalipter for ventilerte skiver fra feks 540 og zimmermannskiver og redstuff klosser. Vil dette bli bra nok iforhold til frambremsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrome nyreramme passer best på mørke biler, og sort på lys/farge på bilen, er jo smak og behag, er kult med sort også men blir "litt" mye ;)

Slik mener folket du skal lakke den nederste delen ;)te7emuma.jpg

Baklyktene er bra de, men du kan jo enten ha rød lyktfilm oppå det oransje slik at hele lykta blir rød, eller sote alt sammen ;) men blir også fint med de smoked blinklysene.

Har ikke mye peil på bremser, men du finner jo ventilerte bremser bak og, tror du får komplette på ebay eller noe ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrome nyreramme passer best på mørke biler, og sort på lys/farge på bilen, er jo smak og behag, er kult med sort også men blir "litt" mye ;)

Slik mener folket du skal lakke den nederste delen ;)[ Bilde ]

Baklyktene er bra de, men du kan jo enten ha rød lyktfilm oppå det oransje slik at hele lykta blir rød, eller sote alt sammen ;) men blir også fint med de smoked blinklysene.

Har ikke mye peil på bremser, men du finner jo ventilerte bremser bak og, tror du får komplette på ebay eller noe ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Så for meg at chrome egentlig ble penest jeg og.

Har sett litt Granitsilber 237 fargen og tror jeg går for den om jeg skal lakke nederste del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke å få tak i kalipter for ventilerte skiver fra feks 540 og zimmermannskiver og redstuff klosser. Vil dette bli bra nok iforhold til frambremsene?

jeg har dette bak, og det funker helt ok.. jeg har ikke prøvd sånn skikkelig og kjørt fælt med det enda, men virker da som det biter bak der :)

Okei :)

Skulle vel egentlig hatt 328mm m5 bremsene som kom i 95 bak også men de er jo håpløse å få tak i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg får ikke sett bilde? Utrolig rått prosjekt, artig at noen presser ut over 400 sugehk i en S38 :) jeg stemmer for å beholde fronten slik som den er bare med chrome nyrer og lakk nederste del sølv :) Du har en fin bil :)

Der er det fikset :) takk :)

Får se hva det blir til med fronten, heller mest mot v8 front egentlig men får se iløpet av vinteren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...