shs Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Noen som har peiling på hva jeg kan forlange for denne ved salg når den er ferdig? 200tusen kan du forlange for denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 synes du skal lakke nederste del, er liksom M5 det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 synes du skal lakke nederste del, er liksom M5 det [ Bilde ] Tror det blir så jeg gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Ang bredfronten så tror jeg den blir droppet iår, får se til neste sommer evt. Tenkte å beholde den slik som den er nå, men montere nye orange blinkers fram, sote rutene og disse baklyktene: Ellers tenkte jeg og få på k-sport coilovers, shine opp acs felgene og senke den det som går. Planen er å få på skilta å gjøre den ferdig utvendig til gs- treffet i mai i Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Februar 25, 2013 Share Skrevet Februar 25, 2013 Grom børse!! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Da er det kjøpt k-sport coilovers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Da er det kjøpt k-sport coilovers Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Da er det kjøpt k-sport coilovers Det blir bra! Håper det har du dette på din du også? Fungerer det bra? Ellers skal jeg pusse opp ACS Rennsport 1 felgene.. Kunne gjerne tenkt meg å fått de bredere bak, er det mulig å få i nye ytterringer? Hvor er det billigs å kjøpe ringer skruer senterlokk til disse? Kunne tenkt meg senter lakkert i samme farge som bilen Betalte faktisk 1700kr for 5 av disse felgene, hvor 4 var med bra dekk tror ikke akkurat han som solgte visste hva disse var verd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 2, 2013 Share Skrevet Mars 2, 2013 Ja jeg har det, fungerer veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Skal starte opp bilen en dag snart, da skal jeg få til en liten film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Finner felgringer på ebay.. eller tunershop.com Kjøpte mine på ebay, billigere der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Kommer denne til E30 Meet da ? Lyst til å høre denne på fult øs nedover langsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Kommer denne til E30 Meet da ? Lyst til å høre denne på fult øs nedover langsiden Hmm.. Er ikke sikker, hadde vært morro men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Bilde fra igår:) venter på at snøen forsvinner så skal den ut å få en vask:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Da ser det ut som det blir prøveskilt på lørdag så skal se om jeg ikke får til en liten film Ellers skal jeg prøve å få montert coilovers neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå