Hopen Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2013 Da var det bestill lykter fra gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 18, 2013 Share Skrevet Juni 18, 2013 Har du fått K-sport coilovers nå? Blir nok verdens feteste E34 dette her! Den ultimate oppskriften på en E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Har det liggende, tenkte å vemte til etter eu før jeg satte det på Fikk mail fra koed at de ikke sendte panser lenger til norge, og huggeri jeg har snakket med skulle ha åver 1500kr i frakt på det så må bare vente med bredfronten til det dukker opp et panser i nærområdet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Da var lyktenen kommet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Har i det siste dagene fått gjort litt: - festet batteri - koblet opp abs etter datasprutet ledningsnettet - byttet dashbord - funnet ut av et problem med lysene -montert svarte taktrekket og fikset en feil på takluka -montert m-pedal Bestillte idag nye org lister til framfanger og motorsport gulvmatter i stoff fra schmiedmann. Har avtalt med jørgen-A å kjøpe alcantra interiøret han har som skal være strøkent Har også funnet meg bredfrontpanser Skal på eukontroll den 1.juli og forhåpentligvis får jeg ut skilt Blir da å få montert k-sport coiloversene og få lakkert arrodynamic speilene og bredfront samt toming av ruter tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Har panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 såg en på byttebil gruppa som skulle gi bort et eller kaste de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Eu ok med 0feil og tatt ut skilt idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 tenker det var digg ja blir vel flittig brukt no fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Gratulere med skilt Fin følelse å skru på nye skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Grom bil men var klient med film her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Tusen takk har blitt brukt en god del idag ja:) Blir vel å få på ksport coilovers når jeg får tid nå å få senka litt mer. Skal se om jeg får dama til å filme litt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Må ikke ha på bredfront på denne fine bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Må ikke ha på bredfront på denne fine bilen Akkurat det har jeg gått å tenkt på de siste dagene faktisk, heller mest imot å beholde smalfronten nå hva tror dere om aerodynamic speil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå