turbo1991 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 gromt eksosanlegg, kjøpte du det av han jon///m her inne?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pernezz Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 Tøft prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 blir gromt med det eksosanlegget, hadde det på mine m5er også. dog uten kat. GROOM lyd. her er et lite filmklipp av min med samme anlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 gromt eksosanlegg, kjøpte du det av han jon///m her inne?? Kjøpte det av jon ja ser veldig bra ut, fikk en runde med autosol så ble det som nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 blir gromt med det eksosanlegget, hadde det på mine m5er også. dog uten kat. GROOM lyd.her er et lite filmklipp av min med samme anlegget Tøff lyd ja Skal lage meg en kat erstatter etterhvert, etter har hatt den på eu-kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 24, 2011 Forfatter Share Skrevet September 24, 2011 Men noen som vet om det finnes no silikonslangebend som passer inn på innsugsboksen på s38b38 som kan erstatte den org innsugsbelgen? Skulle gjerne hatt det og et filter som har passet inn, siden lmm er fjernet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 Da er eksos, oljekjøler og div annet småtteri montert. Fikk seg også ny olje av typen Dynocat Proton RXS 10W-60 og nye plugger før mapping. Ble tull med en plugghette under montering, så den ble ødelagt. Veldig vanskelig når pluggene står så langt nede i toppen og bruker vanlige pluggledninger etter montering av sprutet. Skal se om får tak i en ny en imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 når blir det bremsing? håper det kommer litt filmer før vinteren setter inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 25, 2011 Forfatter Share Skrevet September 25, 2011 når blir det bremsing? håper det kommer litt filmer før vinteren setter inn. Satser på å få det til åver månedsskifte når lønningen kommer Bilen skal til vinterlagring etterhvert så blir ikke skilt iår, men skal ha prøveskilt noen dager før setter den inn Skal prøve å få ordna noe film da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 Supersprint er flinke på lyd.. Gleder meg til film av denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet September 27, 2011 Forfatter Share Skrevet September 27, 2011 Supersprint er flinke på lyd.. Gleder meg til film av denne! Håper de er det Skal få laget en kat-erstatter etterhvert, regner med blir bedre lyd da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 *Subscribed* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 *Subscribed* +1 =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Her går det ikke så fort unna, ser ikke ut som om det blir mapping før til våren men skal få gjort en ferdig innvendig+ div annet småfiks som oppkobling av vakumventil å resonansflapp, fjerne katalysator og ersatte med rør osv slik at jeg får det mest mulig opptimalt på mappinga... Mulig det også blir karboninnsug etterhvert Ellers var jeg på og hentet meg strøkent svart taktrekk hos jon///m igår som jeg skal få montert når får bilen inn i garasje for vinterlagring Skal kjøre bilen til vinterlagring åver helga nå, mulig får årdna en film da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2011 Bilen er nå satt til vinterlagring, har kjørt den litt men fjusker en god del under 3500rpm pga mangler mapping. Men sparker ifra når får den opp på 4000! Blir mapping til våren tenker jeg Ellers skal jeg hente meg en 98 523iA med m-pakke på søndag til bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå