martinwenberg Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Blir fint det her. Var ikke småtterier heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Skal begynne snart nå å monter carbon innsuget og fjerne katalysatoren nå som det begynner å bli greie tempraturer ute Satser på mapping i slutten av april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Tøft! Satser på mapping iløpet av neste mnd jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Tøft! Satser på mapping iløpet av neste mnd jeg også Blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Trenger hjelp viewtopic.php?f=1&t=221024&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Mars 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2012 Har fått tak i aerodynamic speil som skal lakkeres når jeg får tak i bredfronten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Har en bekjent som skal kvitte seg med 345mm m5 bremsene fram, så disse skal jeg kjøpe Så blir det k-sport coilovers iløpet av sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Legger ut en film fra idag, første oppstart siden oktober ifjord Kan ikke la den stå noe lenge på tomgang da den surner http://imageshack.us/photo/my-images/806/nuv.mp4/ Tok også noen bilder: Fikk nye pluggledninger idag som passer perfekt på s38.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 veldig NICE! når blir det benking? hva har du gjort med svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 veldig NICE! når blir det benking? hva har du gjort med svinghjul? Skal ringe bjørnstad imorgen å bestille bruker et vanlig 3.6 svinghjul med 765 trykkplate. Hva tenkte du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 bare lurte ! du får oppdatere når du har fått time hos bjørnstad da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2012 bare lurte ! du får oppdatere når du har fått time hos bjørnstad da. Regner med jeg får tak i et alu svinghjul etterhvert etter jeg har fått oppgradert undersellet.. Skal gjøre det glemte såklart å ringe idag så det får bli på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 mapping 18 juli:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 mapping 18 juli:) Ja å hvordan gikk dette?? Er egentlig utrolig inntressert i den bilen din me den motoren å at den er godkjent ombygd. Holder på å skal bygge m50b25 turbo motor nå med ca 500whp+ i e34 Men har alltid hatt lyst på m5 egentligt. Ikke inntressert i e34 med rå turbo maskin etterhvert? Mvh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Denne såg grom ut! Må følge med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå