benger Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Hei! Til salgs! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30146094 Da har jeg gått til innkjøp av en 2006 mod BMW 320D M-sport i fargen Sparkling Graphite. Jeg er eier nr 2 og den ble førstegangsregistrert i Norge da jeg kjøpte den. 1 tidligere eier i Tyskland. Bilen er godt utstyrt. - Full M-pakke utvendig og innvendig - M-sport understell - 19" M6 replica felger - Sort antracite taktrekk - Digital klima - Navi business - Blåtann - Telefonopplegg - Aux inngang - PDC - Cruisecontrol - Regnsensor - Høyglans shadowsline - Blackline baklykter + alt det andre som er standard på disse bilene En drøm å kjøre. Merker ingenting til 19", noe som overrasker meg. Ikke mange planer med denne bilen, men skal kjøpe sort grill og få denne blank svart slik at det matcher shadowline listene. Den skal selvfølgelig få en real omgang med bilpleie. Jeg sa i fra til forhandleren om at jeg ønsker å ta meg av den biten selv, og det trenger bilen. Har bare 2 dårlige bilder av bilen, men mer kommer. Også noen under polering tenker jeg Da skal den få smake diverse Menzerna produkter og CG 5050 concourse voks. Vurderer også en chip, men vet ikke om det strengt tatt er nødvendig...? Og vil det evt. gå utover holdbarheten til motoren? Tips og kommentarer mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Gratulerer med en meget pen E90 Benger! Må si jeg blir mer og mer svak for E90/E92 om dagen.. Er jo manuell også, så her er det bare å chippe..men om det er nødvendig kan vel diskuteres! Med dine planer så blir dette bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Meget pen bil, med meget pene felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Takker for hyggelige kommentarer Tar nye og bedre bilder så fort bilen blir shinet. Syns felgene passer som et skudd på bilen, og jeg som egentlig ikke liker M6 felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 jeg remappet min samt at jeg fjærnet DPF:) bilen blir heeeelt noe annet enn det den var:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Grattis med ny bil, nice den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Da er bilen lakkrenset, polert og vokset brukte rundt 12 timer tilsammen på jobben. Selvfølgelig uten bilder underveis Uansett, lakken ble en helt annen. Er et nydelig lilla skjær i lakken i sollyset som jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å få med på bilder. Sparkling Graphite er en imponerende farge! Skal på et lag til med CG 5050 Concourse voks. Lakken ser flytende ut med denne... For å beholde glansen lengst mulig vaskes bilen med SV Washpuddel og tørkes med Chemical Guys Wolly Mammoth Tørkehåndkle. Nok snakk, her kommer bilder: Et par "glansbilder" Sleng gjerne inn en kommentar eller 2 Endring på bilen nå blir sorte nyrer i høyglans sort. Edit: glemte et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Vanvittig ryddig bil, med den peneste fargen du kan få!! Nyyydelig! Gratulerer med et deilig kjøp Mangler bare mer senk og noen feitere hjul nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Grattis med flott E90! Bare litt dumt den blir lilla på kveldstid. Gamliingene har E91 i samme farge og jeg må trekke litt i dem hver gang jeg ser lillaskjæret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Vanvittig ryddig bil, med den peneste fargen du kan få!! Nyyydelig!Gratulerer med et deilig kjøp Mangler bare mer senk og noen feitere hjul nå Takk for koslig kommentar Skulle gjerne hatt noen hjul som fyllte mer ut i hjulbuen bak, men vi får se hva som dukker opp etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Grattis med flott E90!Bare litt dumt den blir lilla på kveldstid. Gamliingene har E91 i samme farge og jeg må trekke litt i dem hver gang jeg ser lillaskjæret Takk for det! Hva?? Liker du ikke lilla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Der var tråden oppe ja! Liker det jeg ser Bård Gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 Der var tråden oppe ja! Liker det jeg ser Bård Gratulerer med ny bil Takk for det ser frem til å se din etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 En Flott bil! Gratulerer. Fortsett med å holde den fin og shiny! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Der var tråden oppe ja! Liker det jeg ser Bård Gratulerer med ny bil Takk for det ser frem til å se din etterhvert Tråden er oppe, og deler er i bestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå