Gå til innhold

Benger's E90 320D M-sport - Solgt

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Det varmer! :)

Men....

Har stått parkert trygt og rolig i et døgn nå. Dette er i en parkeringskjeller under et Hotell i Gøteborg.

I dag går jeg ut til bilen og oppdager det værste som kunne skje! :( Stygg bulk og knekk i døren med riper og skraper i lakken. Det er selvfølgelig i profilen som går langs bilen, der bulken har oppstått! Den har også fått seg en brett omtrent ved skjøten mot forskjermen :cry:

Letet i hele garasjen etter en bil med matchende riper men uten hell. Ser også tydelig spor av forhjulet til vedkommende som går rett inn i bilen min ved passasjerdøren.

Har snakket med hotellet. Jeg ba om å få se videotapen fra garasjen det siste døgnet. Sjefen skulle kontakte meg i morgen. Krysser fingrene!

Kan skiltnummeret tydes, så finner man eier av kjøretøyet. Håper dette blir en forsikringssak, ellers blir det jæævlig sure penger! Det MÅTTE jo skje :cry:

Lukter bytte av hele døra er jeg redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble bra..8) Hvor kjøpte du eksosen, og hva betalte du?

Takk :wink:

Eksosen kjøpte jeg hos Strandveien Auto i Trondheim. De er importør av Hartge.

Kostet drøyt 4000 kr ink frakt og mva.

Hører det blåser skikkelig ut av røra når turboen lader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke dumt.. Har lyst å bytte ut den triste stussen selv på min E91, og den du har montert her ser jo skikkelig bra ut :) Fristene og bare skru på en "lookalike" stuss men.. Susing er ikke feil ;)

Kjipt det med bilen da! Håper du finner ut av det på en video, så du slipper å cash`e ut egenandel og kanskje bonustap om du må dekke skaden selv..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er allerede time til oppretting bestilt. Kom kr 2800 eks.mva. Det var ikke gæli! :)

Døra rettes ut og lakkes der det trengs. Blir ikke forskjell. Gutta på Skadevekk vet hva de holder på med. Må bare vente heeelt til 30.juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått montert BMW Performance grillen. Står i stil med høyglans shadowline listene :wink:

Er dette orginal BMW Performance grill? Synes ikke den ligner helt på min orginale BMW Performance grill.

Spilene i midten ser for brede ut på din. :-k

Og eksosen ble jo kjempefin. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått montert BMW Performance grillen. Står i stil med høyglans shadowline listene :wink:

Er dette orginal BMW Performance grill? Synes ikke den ligner helt på min orginale BMW Performance grill.

Spilene i midten ser for brede ut på din. :-k

Og eksosen ble jo kjempefin. :wink:

Ja du sier noe der..! :? Fikk rillene og listene på panseret i 2 forsendelser. Sa jeg skulle ha Performance grillen. Listene på panseret er fra BMW. Rillene er nok ikke originale da nei når jeg ser etter. Var litt somling fra GS med å få alt på lager, så da tok jeg imot det de hadde :wink: Ikke-kjennere ser nok ikke forskjell, men det trenger vi ikke snakke så høyt om :)

Veldig fornøyd med eksosen. Blir en artig hvine-lyd når turboen får jobba litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Lenge siden sist her nå, men vil bare opplyse om at denne bilen kommer for salg. Annonse blir lagt ut her i første omgang. Bare gi en lyd om den skulle være av interesse. Selges med tungt hjerte grunnet kjøp av leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...