jonr- Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg har kjøpt meg en meget sjarmerende sommerbil, men er veldig spent på reell verdi. Den har minimalt med rust. Komplett ombygd til 745ia - TURBO. (original 730ia, IKKE godkjent.) 285hk, ca 400nm. kmstand. 191000, sølvfarget. (bilder kommer) Motor går rent, alt av understell og teknisk fungerer som det skal. Den er ikke 100% strøken, men tatt bilens alder i betraktning, så er den i MEGET god stand. el.soltak, skrudde bbs, el.speil, kjørecomp, cruisecontrol. Den har til og med aircondition Hva mener folket om prisantydning på en slik bil? Setter pris på innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Denne er grå, ja? Så den på nettet i såfall. Sjarmerende bil som lå ute til en god pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Godt å høre! Håper og tror at jeg ikke ga for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Satt og så på den bilen tidligere i dag. Den så jo ryddig og grei ut, du fikk deg nok en fin bil der for den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Satt og så på den bilen tidligere i dag. Den så jo ryddig og grei ut, du fikk deg nok en fin bil der for den prisen. Takk for info. Er det flere som har innspill på markedsverdi? Jeg er spent på hva jeg hadde fått ved et evnt. salg. Jeg skal dog ikke selge, men beholde bilen og ordne alt småfikset. (ny pære bak, nye vindusviskere, innv.rens, fjerne litt smårust, osv.) Jeg finner helt sikker flere utbedringer på en så gammel bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 285hk? hva er gjort med den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Er 252hk / 380nm i dem originalt. Har kikka på salgsannonsen jeg også, i den standen den er i så får du nok ikke noe særlig mer for den ved et salg enn du selv betalte for den. Da må du i såfall gå igang med rustfjerning og lakkering osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Bilen er jo stadig bare en 730 på papiret, og har stadig trygdespak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg synes ikke du skal henge deg opp i markedsverdi hvis du ikke skal selge videre Kos deg heller med bilen du men ok... Er bilen i orden teknisk og bra karosserimessig så kan prisen absolutt forsvares. Det blir lengre og lengre mellom hver e23 som annonseres. Jeg tror ikke prisen for fine eksemplar vil synke fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Jeg er helt enig med sistnevnte. Slå deg til ro med bilen. Dersom alt fungerer, kos deg med den! Kost på den små og nødvendige summer over tid og vups så har du et flott eksemplar som ikke synker i verdi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Så må du få deg bruker her: http://e23forum.diskusjonsforum.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Er det denne som har stått stille i mange år? Ville vel tro at det er en del morkne pakninger og foringer som trengs å skiftes etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Jeg synes ikke du skal henge deg opp i markedsverdi hvis du ikke skal selge videre Kos deg heller med bilen du men ok... Er bilen i orden teknisk og bra karosserimessig så kan prisen absolutt forsvares. Det blir lengre og lengre mellom hver e23 som annonseres. Jeg tror ikke prisen for fine eksemplar vil synke fremover... Jeg bare lurer så fælt fordi jeg hater å bli lurt.. ,men etter så mange positive tilbakemeldinger, så er jeg beroliget Jeg er helt enig med sistnevnte. Slå deg til ro med bilen. Dersom alt fungerer, kos deg med den! Kost på den små og nødvendige summer over tid og vups så har du et flott eksemplar som ikke synker i verdi! Ja, det skal jeg gjøre. Er jo masse småpirk som jeg har sett hittil. F.eks. trenger den ny holder til solskjermen på passasjersiden. hehe. Er det denne som har stått stille i mange år?Ville vel tro at det er en del morkne pakninger og foringer som trengs å skiftes etterhvert. Det er vært en eier på bilen de siste 20 årene, så den har stått stille en god del, men eieren har passet på å kjøre den en langtur en gang i blant. Jeg skal sette den på verksted å få dem til å gå over bilens tilstand mtp blant annet det du nevner. Den trenger sikkert noen nye slanger, foringer etc. Det ville vel være naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Jonr da, slike tråder skal opprettes FORUT for kjøp, ikke etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Jonr da, slike tråder skal opprettes FORUT for kjøp, ikke etter heheh.... ja ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå